بررسی اجمالی قیمت رنگ های ترافیکی

این روزها یافتن یه قیمت خوب رنگ ترافیکی برای مشتری ها به یه دغدغه تبدیل شده است. متاسفانه قیمت ها به زودی تغییر می کنند و امکان ثابت شدن قیمت ها خیلی کم شده است. بعضی از قیمت ها در سال 97 تغییرات زیادی پیدا کرده اند. و کسانی که در مناقصه ای خط کشی برنده شدند باید در قیمت ها تجدید نظر نمایند.و گرنه ضرر های هنکفتی را متوجه خواهند شد.

قیمت رنگ های ترافیکی

درباره رنگ های ترافیکی

انچه که در مورد رنگ های ترافیکی باید بدانیم این است که ما دو نوع رنگ ترافیکی داریم که هر کدام به چند بخش تقسیم بندی میشوند.رنگ های ترافیکی سرد که به دو بخش رنگ خط کشی تک جزئی  و رنگ خط کشی دوجزئی و رنگ های ترافیکی گرم که به سه بخش اسپری و  اسکرید و اکستروژن تقسیم بندی مس شوند. باید این مساله را در نظر گرفت که چه ضخامتی و چه ماندگاری و چه کاربردی را از رنگ خط کشی می خواهیم .قیمت رنگ های ترافیکی

بررسی قیمت رنگ های ترافیکی گرم

این روزهای اواخر سال 97 قیمت رنگ های گرم با توجه به گران بودن مواد اولیه وارداتی بالا رفته و می توانید با توجه به این رنگ گرم را از 15000 تومان تا 32000 تومان تهیه کنید. در صورتی که رنگ گرم ترافیکی نیاز داشتید می توانیم با شما همکاری داشته باشیم. و اکیپ های اجرائی خط کشی نیز در اختیارتان می گذاریم. جهت بررسی بیشتر جزئیات با ما ارتباط بگیرید.ما رنگ های گرم ترافیکی با رزین های خارجی نیز می توانیم با قیمت های مناسب تر برای شما تهیه کنیم.

قیمت رنگ های ترافیکی

بررسی قیمت رنگ های ترافیکی سرد

قیمت رنگ های ترافیکی سرد تک جزئی پایه حلال  ما از 15000 تومان برا هر کیلو تا  22000 تومان  می باشد. و رنگ های خط کشی سرد تک جزئی پایه اب از 15000 تومان تا 17000 تومان می باشد. و رنگ های سرد دوجزئی با هاردنر هر کیلو 30 هزار تومان تا 32000 تومان می باشد.که می تواند بسته به هزینه ای که پرداخت می کنید کیفیت متفاوتی را برای شما رقم بزند.

قیمت رنگ های ترافیکی

دمای هوا و رطوبت نسبی در اجرای رنگ های ترافیکی سرد

به طور ایده ال باید رنگ های خط کشی پایه اب در دمای بالای 20 در جه سانتی گراد اجرا شوند.فقط در صورتی که رطوبت نسبی محیط کمتر از 50 در صد و سرعت باد بیش از 10 کیلومتر بر ساعت باشد می توان در دمای بین 15 تا 20 در جه سانتی گراد نیز اجرا کرد.رنگ های پایه ابی هز گز نباید در دمای کمتر از 10 در جه سانتی گراد اجرا شوند.در هر حال هز گز نباید رنگ های سرد را دررطوبت نسبی بیش از 85 درصد اعمال شود.

 

 

 

تماس با ما