تامین انواع رنگ روغنی دیوار – با ضمانت کیفیت

رنگ روغنی دیوار یکی دیگر از مصالح ساختمانی می باشد که برای زیبا سازی دیوار و سقف استفاده می شود و در انواع رنگ ها موجود می باشد. رنگ روغنی در دو طیف مات و شفاف موجود می باشد که بازار فروش شفاف آن سود زیادی را برای تولید کنندگان به وجود آورده است؛ یکی از ضمانت های بسیار خوبی که تولید کنندگان و فروشندگان برای مشتریان خود ایجاد کرده اند تولید و فروش این محصولات با ، کیفیت بالا می باشد که مشتریان می توانند با یک بار خرید به مشتری دائمی رنگ روغنی شوند.

تامین انواع رنگ روغنی دیوار – با ضمانت کیفیت

انواع و کاربرد رنگ های روغن

انواع و کاربرد رنگ های روغن

امروزه دیوار ها را با گچ سفید می کنند که باعث می شود دیوار ساده و بی روح جلوه کند اما مهندسان توانسته اند با به کار گیری از علم انواع رنگ روغنی را تولید کنند که محیط داخلی خانه ها و هم چنین ادارات زیبایی خاصی به خود بگیرند و فضایی نشاط آور چه برای استراحت و چه برای کار به وجود بیاورند. از انواع رنگ روغنی می توانیم به رنگ روغنی مات، رنگ روغنی شفاف، رنگ روغنی نیمه شفاف را نام برد که هر کدام ویژگی منحصر به فردی را به مکان می دهد.

رنگ روغنی مات:

رنگ روغنی مات از رنگ های مات تشکیل شده است و از ویژگی های آن این است که نور آفتاب را بیش از اندازه بازتاب نمی کند و همین طور برای پوشاندن ترک و لکه دیوار بسیار مناسب می باشد اما زود لکه و کثیفی را به خود می گیرد؛ این نوع رنگ ماندگاری بسیار کمی دارند و کمتر کسی آن را خریداری می کند.

رنگ روغنی شفاف:

رنگ روغنی شفاف یا براق از رنگ های ماندگار و پر طرفدار می باشد که برای این که از این رنگ استفاده کنید باید اول سطح زیرین را به خوبی یک پارچه و صاف کنید زیرا رنگ براق به خوبی عیب های دیوار را نشان می دهد و رنگی بسیار نرم و لطیف می باشد و هم چنین قابل شست و شو نیز می باشد.

رنگ روغنی نیمه شفاف:

رنگ روغنی نیمه شفاف یا نیمه مات میانگینی بین دو نوع رنگ روغنی می باشد که ماندگاری و زیبایی جالبی را به محیط می دهد که برای کسانی که دوست ندارند محیط خانه شان نه براق بیش از حد و نه مات بیش از اندازه باشد بسیار مناسب و مطلوب است.

استعلام قیمت رنگ روغنی دیوار

استعلام قیمت رنگ روغنی دیوار

تولید کنندگان قیمت رنگ روغنی دیوار را بر حسب این که از چه نوع مواد اولیه با چه کیفیتی استفاده می کنند تعیین می کند و اغلب قیمت آن مناسب و دارای کیفیت بالا می باشد که همی ی مشتریان قابلیت خرید آن را دارند. شما می توانید انواع آن را در فروشگاه ها و مراکز خرید سراسر کشور به صورت حضوری و آنلاین خریداری کنید و محیط آرامش بخشی را برای خود ایجاد کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما