تولیدی بهترین چسب چشم گربه ای پایه رزین

چسب چشم گربه ای پایه رزین جهت الصاق چشم گربه ای های هشدار دهنده ترافیکی به زمین مورد استفاده قرار داده می شوند. نام دیگر این چسب رزین است و چون چشم گربه ای ها از جمله لوازم ترافیکی هستند به آن ها رزین ترافیکی نیز گفته می شوند. شرکت تولید چسب چشم گربه ای یکی از بهترین تولیدی های چسب چشم گربه ای های پایه رزین است که محصولات خود را از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تولید می نمایند. 

تولیدی بهترین چسب چشم گربه ای پایه رزین

خصوصیات انواع چسب چشم گربه ای

خصوصیات انواع چسب چشم گربه ای

چسب چشم گربه ای رزین انواع مختلفی دارد که هر یک ویژگی‌های منحصر به خود را دارد که در اینجا به برخی از آن ها اشاره می نماییم : 

  • چسب چشم گربه ای دو جزئی پودری : جهت استفاده از چسب چشم گربه ای که له شکل پودر در بازار یافت می شود باید از نوعی رزین پلی استر که به آن رزین پلی استر هیبرید گفته می شود مخلوط شده و در دمای بالا تر از 150 درجه سانتی گراد حرارت داده تا مقاومت بالا، انعطاف پذیری بیشتر و سرعت خشک شدن زیاد به دست آورد. 

نکته قابل توجه در استفاده از چسب های چشم گربه ای پودری این است که این پودر پس از قرار گرفتن در معرض حرارت و مخلوط شدن با مواد پلی استر حالت خمیری رقیق شده به دست آورده و به راحتی قابل مصرف می باشد. 

  • چسب های چشم گربه ای دو جزئی مایع : این نوع چسب، نوع مایع چسب چشم گربه ای پایه رزین است که دارای ترکیبی از مواد شیمیایی صنعتی است که دارای مقاومت بسیار بالا و قابلیت خشک شدن سریع است. 

انواع مختلف چسب های چشم گربه ای مشتعل بوده و در برابر حرارت و گرما از خود واکنش نشان می دهند از این رو پیشنهاد می شود دور از گرما و در جای خشک و خنک نگهداری شوند. 

دمای مطلوب برای نگهداری این محصول دمایی پایین تر از 35 درجه سانتی گراد است. 

این نوع چسب در میان مصرف کنندگان عمده آن که مهندسین طراحی جاده های ترافیکی هستند با نام چسب ترافیک نیز شناخته می شود و از نظر آنان یکی از ساده ترین ابزار برای چسباندن هشدار دهنده های چشم گربه ای به زمین است. 

فروش چسب چشم گربه ای پایه رزین

فروش چسب چشم گربه ای پایه رزین

فروش انواع چسب چشم گربه ای در فروشگاه های اینترنتی شرکت تولید کننده این محصول به صورت آنلاین و در نمایندگی های انحصاری فروش این شرکت به صورت مستقیم انجام می شود. 

در این فروشگاه ها، انواع چسب ترافیکی در حجم های مختلف و در بسته بندی هایی استاندارد به فروش می رسد. متقاضیان می توانند با مراجعه به این مراکز محصول مورد نیاز خود را به راحتی تهیه نموده و با خیال راحت آن را مورد استفاده قرار دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما