تولید رنگ خط کشی خیابان با رزین های اکریلیک 60 درصد جام

استفاده از خطوط راهنما و رنگ خط کشی خیابان می تواند یک عامل اصلی در کاهش حوادث و تصادفات باشد. خطوط ترافیکی با آسان ترین راه به رانندگان آگاهی های لازم را می دهد. تولید رنگ خط کشی خیابان با رزین های اکریلیک 60 درصد جام با مرغوب ترین مواد اولیه انجام می شود. این محصول با استفاده از سوخت های فسیلی و با فرمولاسیون خاصی تولید می شود. ما آماده فروش انواع رانگ های ترافیکی و اجرای آن در اقصی نقاط کشور هستیم.
تولید رنگ خط کشی خیابان با رزین های اکریلیک 60 درصد جام

روش استفاده از رنگ خط کشی خیابان

روش استفاده از رنگ خط کشی خیابان

خط کشی های خیابان شامل خط کشی های محوری، خط پارک اتومبیل، خط های ایستگاه های تاکسی و اتوبوس، خط های کاهنده سرعت، انواع باکس های شطرنجی و فلش ها می باشد و روش اجرای همه ی آن ها تقریبا به یک صورت است. البته ممکن است رنگ هر کدام از آن ها متفاوت باشد.

روش اجرای رنگ خط کشی خیابان به یکی از 3 روش زیر می باشد که این روش بسته به سلیقه کارفرما می تواند استفاده شود:

  1. دستی: در این روش که البته امروزه زیاد کاربرد ندارد از غلطک و کاردک برای پوشش دهی رنگ بر آسفالت استفاده می شود.
  2. اسپری: در روش اسپری کردن با استفاده از ماشین های مخصوص رنگ را بر روی آسفالت اسپری می کنند. این روش امروزه کاربرد زیادی دارد و در اغلب مسیرها از آن استفاده می شود. در این روش از رنگ کمتری استفاده می شود و طرح ها مرتب تر بر روی آسفالت پیاده می شوند.
  3. اکستروژن: در این روش رنگ در پیش گرم کن هایی قرار داده می شود و با حرارت دادن به دمای مذاب می رسد. سپس به وسیله ماشین های مخصوص برای خطوط منقطع استفاده می شود.

مرکز عرضه رنگ خط کشی خیابان

مرکز عرضه رنگ خط کشی خیابان

مرکز عرضه رنگ خط کشی خیابان مرغوب ترین رنگ های تولید شده را برای اجرا انتخاب می کند. این رنگ ها سریعا خشک می شوند و مقاومت بالایی در برابر رطوبت و نور خورشید دارند. رنگ های ارائه شده ما همچنین چسبندگی بالایی به آسفالت دارند و در برابر سایش خیلی دیر فرسوده می شوند.

مرکز عرضه رنگ خط کشی خیابان، این رنگ ها را در انواع رنگ ها در اختیار مشتریان قرار می دهد. رنگ های سفید و زرد رنگ هایی هستند که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. البته اگر کارفرما رنگ خاصی مثل آبی، قرمز یا هر رنگ دیگری را مد نظر داشته باشد ما به راحتی آن را تامین می کنیم.

ما به دلیل اینکه این محصول را به صورت مستقیم از مراکز تولیدی در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهیم قیمت آن بسیار مناسب می باشد. اگر قیمت و کیفیت این محصول را با سایر انواع آن ها مقایسه کنید حتما به تفاوت ها پی خواهید برد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما