تولید سفارشی رنگ روغنی درجه یک با چسبندگی و پوشش ویژه

یکی از متداول ترین رنگها در انواع کاربرد ها،رنگ روغن است که نسبت به رنگ های دیگر تاریخچه طولانی و پر کاربردی دارد، رنگ روغنی درجه یک ،از آمیختن رنگدانه ها به روغن های گیاهی به عنوان مایع چسبنده و پیوند دهنده بدست می آمد. روغن بزرک روغنی گیاهی است که این روغن در مجاورت هوا تبخیر نمی شود بلکه با اکسیژن هوا ترکیب شده و به صورت ماده لزج در می آید. رنگ روغنی به دلیل قابلیت شستشو بسیار پرکاربرد است.

تولید سفارشی رنگ روغنی درجه یک با چسبندگی و پوشش ویژه

همه چیز در مورد رنگ روغنی

همه چیز در مورد رنگ روغنی

رنگ روغنی از جمله رنگ های مقاوم هست ،از رنگ های روغنی بیشتر در شرایط جوی نامتعادل که همیشه از رطوبت بالایی برخوردار است استفاده می شود.رنگ روغن به دلیل اینکه حلال آب نیست مقاومت بالایی در مقابل شرایط جوی دارد و این ویژگی های مثبت باعت تولید رنگ روغنی درجه یک در سطح وسیع می شود.

ویژگی مثبت رنگ روغنی:

  1. مقاومت سطحی و عمقی بالا در برابر شرایط محیطی و جوی
  2. از بین بردن آلودگی های قارچی و میکروبی و باکتریایی
  3. طول عمر بالا
  4. قابلیت شست و شو
  5. طیف های رنگی گسترده
  6. اجرای یکنواخت با 3 وسیله ی غلطک ،قلمو و پیست ولت

امروزه رنگ روغنی مناسب ترین پوشش برای سطوح فلزی بوده ولی باید در نظر داشت که قبل از استفاده از رنگ هاب روغنی باید زیرکاری مناسب انجام شود که این یک فرق عمده با رنگ سوله ای است.

رنگ سوله ای نیز نوعی از رنگ روغنی محسوب میشود با این تفاوت که پوشش زیر ساز در آن لازم نیست ، این رنگ به ‌دلیل خاصیت ضد خوردگی که دارد، بسیار بادوام، چسبنده ،پوشانندگی مناسب، و از خشک شدن سریع برخوردار است از این رنگ بیشتر در مصارف صنعتی و سازه های فولادی و سازه های فلزی استفاده می شود.

استفاده از رنگ سوله نسبتا ساده و کارآمد است. این رنگ دارای ویژگیهایی مثبتی است که در ادامه به آنها اشاره میکنیم:

• برای استفاده، نیازی به آماده‌سازی سطح پیش از رنگ کردن نیست.

• این رنگ چسبندگی مناسبی روی سطوح مختلف دارد.

• به دلیل وجود پیگمنت ضد خوردگی زینک کرومات، مقاومت خوبی در برابر شرایط جوی دارد.

• انعطاف‌پذیری مناسبی دارد.

• رنگ سوله دارای پرایمر بوده و نیازی به آستر ندارد.

فروش مستقیم رنگ روغنی درجه یک

فروش مستقیم رنگ روغنی درجه یک

کاربرد وسیع رنگ روغنی باعث شده تولید آن روبه رونق باشد ، این مرکز همواره در تلاش است با فروش مستقیم رنگ روغنی به صورت عمده وخرده با حذف واسطه ها و دلالان بازار با صرفه جویی در زمان و هزینه های خریدار محترم آن را به فروش برساند.

در کشور ما به دلیل نیاز مبرم به این نوع کاور های محافظتی و رنگ ها و همچنین بیشتر شدن در خواست ها، باعث شده که شرکت های تولید زیادی در این زمینه به فعالیت بپردازند.

کشور ما از جمله کشور هایی است که در صنایع پتروشیمی نظیر رنگ سازی بسیار فعال بوده و محصولات این قسمت از صنایع به سایر کشور های دنیا صادر می شوند.با توجه به این نکته این مرکز همواره در تلاش است با فروش رنگ روغنی با کیفیت در زمره ی بهترین فروشندگان رنگ در سراسر ایران باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما