تولید کننده رنگ اپوکسی پلی امید

مرکز ما یکی از تولیدکنندگان انواع رنگ اپوکسی پلی امید در بازار است که همانطور که می دانید این رنگ بر پایه رزین و هاردنر ساخته شده است و معمولا دوام بسیار بالایی در برابر رطوبت و محیط نمنماک دارد و همچنین قدرت انعطاف زیادی دارد.

تولید کننده رنگ اپوکسی پلی امید

مشخصات رنگ اپوکسی پلی امید

مشخصات رنگ اپوکسی پلی امید

برای راهنمایی بیشتر درباره‌ی مشخصات رنگ اپوکسی پلی امید میتوانید متن زیر را بخوانید؛

  • رنگ اپوکسی مقاومت بسیار بالایی در برابر مواد شیمیایی و حلال های نفتی داردو همچنین در برابر مواد قلیایی و اسیدی نیز بسیار بادوام و مقاوم است و همچنین در محیط مرطوب نیز میتواند به صورت طولانی مدت کار کند،این رنگ ضد زنگ است و بعد از شستشو مداوم زنگ نمی‌زند و خراب نمیشود،ژول عمر مفید بسیار بالایی دارد،یه سرعت میتوان با آن سازه ی مورد نظر را ترمیم کرد،اجازه ی نفوذ هیچ موادی را به داخل دیوار یا زمین رنگ شده با اپوکسی نمی‌دهد.
  • رنگ های اپوکسی انواع مختلفی دارند و برخی از آن کاملا مات و کدر هستند، بعضی براق و نمونه ی دیگری از این اپوکسی ها که در بازار وجود دارد، نیمه مات هستند،این رنگ بر روی هر سطحی همانند بتنی،فولاد،سازه های فلزی ابی،لوله ها،دیوارها،سازه های سیمانی قابلیت اجرا دارد و برای رنگ کردن با رنگ اپوکسی ابتدا باید سطح را از هرگونه گردوغبار و خاک و آلودگی پاک کرد و سپس رنگ اپوکسی را روی آن با غلطک و یا با قلم مو اجرا کرد.
  • برای رنگ با اپوکسی پلی امید نیازی به رنگ کردن چندباره سطح نیست و فقط با یک بار میتوان کار را به اتمام رساند و دیگر نگران تخریب و یا زنگ زدن آن محیط نبود،علاوه بر این،این رنگ به سرعت خشک میشود و ریزش نیز ندارد.

شرکت پخش رنگ اپوکسی پلی امید

شرکت پخش رنگ اپوکسی پلی امید

مرکز ما یکی از بزرگترین شرکت پخش رنگ اپوکسی پلی امید است که با عرضه و توزیع این رنگ های بسیار کاربردی و ارزان توانسته نیازهای داخلی کشور را رفع نماید،شما هم برای خرید انواع این رنگ ها میتوانید به صورت اینترنتی و آنلاین به سایت ما مراجعه کرده و تمامی رنگ های اپوکسی موجود در سایت ما را به همراه قیمت آنها مشاهده کنیدو برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و یا با شماره تلفن های موجود در سایت ما تماس بگیرید و این رنگ را سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرید.

ضمنا در صورت تمایل و نیاز میتوانید انواع رنگ های اپوکسی پلی امید را به صورت عمده و کلی خریداری نمایید که در این صورت قیمت آن برای شما ارزانتر محاسبه خواهد شد و به صرفه و اقتصادی تر خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما