خرید رنگ ترافیکی سرد مطاق استاندارد ملی ایران

خرید رنگ ترافیکی سرد مطابق استاندارد ملی ایران، هدف بسیاری از افراد فعال در زمینه اجرای پروژه های راهنمایی و رانندگی می باشد زیرا این رنگ ها به عنوان بهترین متریال با هدف علامت گذاری سطح جاده‌ ها و تونل‌ ها در این پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرند و توجه به کیفیت آنها و استاندارد بودن تولید آنها جزو مهمترین پارامتر ها می باشد.

خرید رنگ ترافیکی سرد مطاق استاندارد ملی ایران

آشنایی با رنگ ترافیکی دو جزئی

آشنایی با رنگ ترافیکی دو جزئی

رنگ ترافیکی دو جزئی همان طور که از نامش بر می آید بر پایه دو جزء تولید می‌ شود و ممکن است بر مبنای این فرایند رنگ بندی این محصولات متفاوت باشد.

ماده پایه و اصلی این نوع رنگ ها رزین های اکریلیک سخت شونده هستند که در یک سری فرآیند ها با مواد هاردنر ترکیب می شوند. این رنگ ها بیشتر به صورت ترکیبی مورد استفاده قرار می گیرند و سرعت خشک شدن آنها در قیاس با دیگر رنگ های صنعتی بسیار بالا است. به همین دلیل برای رنگ آمیزی خطوط عابر پیاده و همچنین مشخص کردن علائم ترافیکی بر روی سطح خیابان‌ ها بهترین گزینه می باشند.

رنگ های ترافیکی دو جزئی دارای ویژگی ‌ها و مشخصات منحصر به فردی هستند که باعث می شود در پروژه های ترافیکی استفاده از آنها توجیه پذیر باشد. این محصولات نسبت به رنگ های معمولی از برتری های بسیار بیشتری برخوردار هستند که در این زمینه می توان به مقاومت بالای آنها در برابر سایش و شرایط جوی مختلف اشاره کرد.

فروشگاه عرضه رنگ ترافیکی سرد

فروشگاه عرضه رنگ ترافیکی سرد

عرضه رنگ ترافیکی سرد توسط برند های مختلف در فروشگاه با رقم‌ های قیمتی متنوع انجام می پذیرد زیرا همان طور که اشاره کردیم این محصولات بر پایه مواد اولیه متنوع تولید می‌ شوند که تمامی این موارد روی تعیین قیمت آنها تاثیر بسیار زیادی می گذارد.

شرکت های تولید کننده انواع رنگ ترافیکی سرد در سال‌ های اخیر توانسته اند با توجه به نیاز مشتری و محل مورد استفاده این محصولات و همچنین با توجه به شرایط جوی و ترافیکی و… رنگ هایی را در مدل های مختلف با مواد تشکیل دهنده خاص تهیه نمایند که این عامل تاثیرگذار در تعیین قیمت این محصولات به شمار می ‌رود.

علاوه بر این موارد شکل عرضه و نحوه عرضه این محصولات در فروشگاه نیز می‌ تواند جزو مهمترین پارامتر های باشد که در تعیین قیمت این محصولات تاثیر می گذارد. به عنوان مثال اگر تولید کنندگان بتوانند به صورت فروش مستقیم این محصولات را به مشتریان ارائه دهند، مسلماً واسطه‌ ها حذف می ‌شوند و محصول با قیمت ارزان تری در اختیار مشتریان واقعی قرار می ‌گیرد و رضایت آنها جلب می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما