رنگ روغنی براق برای فلز – متین شیمی

انواع و اقسام مختلفی از رنگ‌ها در بازار وجود دارد که هر یک از این رنگ‌ها برای رنگ کردن و پوشش سطح خاصی کاربرد دارند. رنگ روغنی معمولاً برای رنگ‌کردن سطوح فلزی، مانند قاب پنجره انواع بناها، نرده‌های خیابان‌ها، و غیره، از رنگ روغن فلزی براق استفاده می‌شود. شرکت متین شیمی یکی از شرکت‌های فعال و پویا در زمینه تولید انواع رنگ‌ها، از جمله رنگ روغنی برای فلز، با کیفیت و درجه یک، توانسته است سهم بزرگی از تولیدات کشور را به خود اختصاص دهد. رنگ روغنی متین شیمی، به عنوان رنگ روغن مرغوب، در میان افرادی که به عنوان متخصص در حرفه رنگ آمیزی و نقاشی فعال هستند، شناخته‌ شده است.

رنگ روغنی براق برای فلز – متین شیمی

مزایای استفاده از رنگ روغنی برای فلز

مزایای استفاده از رنگ روغنی برای فلز

رنگ‌های روغنی در سه نوع مات، براق، نیمه براق تولید می‌شوند. با وجود رنگ‌های متنوع و جدید هنوز رنگ‌های روغنی به دلیل مزایایی که دارند، در رنگ‌آمیزی بسیاری از سطوح استفاده می‌شود؛ به ویژه از رنگ روغنی نوع براق ، در رنگ کردن سطوح فلزی مانند سطوح فلزی نرده‌ها، چارچوب درها، درب‌های ورودی حیاط اماکن و خانه‌ها و غیره استفاده می‌شود. رنگ روغن نسبت به انواع دیگر رنگ‌ها دارای مزایایی است که آن را مناسب برای سطوح فلزی کرده است.

از مزایای این رنگ می‌توان به پوشش دهی آن اشاره کرد و با مقدار کمی می‌توان سطح بیشتری را رنگ کرد و به دلیل همین ویژگی استفاده از آن، نسبت یه سایر رنگ‌ها مقرون به صرفه‌تر خواهد بود. مزیت دیگر رنگ روغن براق ضد آب بودن است. به همین دلیل به راحتی‌ می‌توان از آن در سطوح فلزی که در فضای آزاد قرار دارند و در معرض آب و باران هستند، و یا نیاز به شستشو دارند استفاده کرد. همچنین می‌توان از رنگ‌های روغنی به عنوان روکش و آستر بر روی سطوح آهنی که با رنگ ضد زنگ پوشش داده شده‌اند، استفاده کرد.

البته ویژگی ضد آب بودن از ویژگی‌های رنگ روغنی براق است. رنگ روغن مات ویژگی ضد آب بودن را ندارد و از آن برای سطوحی استفاده می‌شود که در معرض رطوبت نیستند و نیاز به شستشو ندارند.

مرکز فروش رنگ روغنی برای فلز

مرکز فروش رنگ روغنی برای فلز

رنگ‌های روغنی، علاوه بر اینکه در رنگ‌های بسیار زیادی تولید می‌شوند قابلیت ترکیب شدن رنگ‌ها را نیز دارد همین ویژگی یکی از دلایل محبوبیت این رنگ از گذشته تا کنون است. و با وجود قدیمی‌ بودن این رنگ‌ها هنوز مورد تقاضای بسیاری از نراکز ووافراد هستند و حجم انبوهی از مراکز فروش رنگ، به این نوع رنگ اختصاص دارد. در صورتی که قصد خرید رنگ روغنی برای رنگ‌ کردن سطح فلزی موردنظرتان را دارید، می‌توانید با مراجعه به مرکز فروش ، اقدام به خرید کنید. قیمت رنگ روغنی مختص رنگ آمیزی سطوح فلزی، بستگی به قیمت مواد اولیه، کیفیت مواد اولیه، و حجم مورد درخواست دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما