سفارش خرید رنگ ترافیکی شب تاب

رنگ ترافیکی شب تاب دارای قابلیت نور دهی و روشنایی در زمان تاریکی و شب هنگام می باشد.

سفارش خرید این رنگ به طرق مختلفی امکانپذیر است می توان آن را به صورت غیر حضوری و یا اینترنتی از وب سایت های فروش خریداری کرد به این صورت که پس از مراجعه و مشاهده انواع محصولات در این وب سایت ها که در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به نمایش گذاشته شده اند پس از ثبت سفارشات می توان خرید خود را انجام و لذت یک خرید مطمئن، راحت و بی دغدغه را تجربه نمود، خرید اینترنتی کمک شایانی به ارزان شدن قیمت نهایی این محصول می کند.

سفارش خرید رنگ ترافیکی شب تاب

5 ویژگی مهم رنگ ترافیکی دو جزئی

5 ویژگی مهم رنگ ترافیکی دو جزئی

رنگ های ترافیکی یک ابزار مهم برای برقراری ایمنی راه و جاده می باشند که دارای انواع مختلف دو جزئی، تک جزئی، گرم، سرد هستند، این محصول به علت تعیین محدودیت خاص تردد و کاهش خطرات ناشی از رانندگی دارای جایگاه ویژه ای بین مصرف کنندگان خود می باشند. این رنگ ها بر اساس رزین های اکرلیک ساخته شده اند و جهت خط کشی و ترسیم علائم ترافیکی طراحی شده اند و به دلیل نداشتن حلال درون خود به سرعت خشک می شود و همچنین نبود حلال در این رنگ باعث می شود که در ضخامت های بالا نیز قابل اجرا باشد که باعث کاهش هزینه های اجرائی خواهد شد. نحوه اجرای این رنگ روی سطوح به روش های مختلفی صورت می گیرد، برای اجرای درست این رنگ باید سطح مورد نظر به خوبی تمیز شود و همچنین سطح مورد نظر عاری از هرگونه مواد شیمیایی باشد و به خوبی خشک شده باشد تا با تغییرات آب و هوایی و جوی خراب نشوند.

به طور کلی از پنج ویژگی اصلی رنگ ترافیکی دو جزئی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن مقاومت سایشی بالا و مقاومت بالا در مقابل تغییرات آب و هوایی و جوی
  • داشتن قابلیت خشک شدن سریع
  • عدم تغییر فام با تابش نور خورشید
  • چسبندگی بالا به آسفالت و بتن داشتن
  • دانه بندی مناسب در رنگ

صادرات انواع رنگ ترافیکی شب تاب

صادرات انواع رنگ ترافیکی شب تاب

رنگ های ترافیک شب تاب به علت کیفیت بالا و کاربرد فراوانی که دارند دارای طرفداران بیشماری هستند و کشور های زیادی خواهان و متقاضی این محصول می باشند به همین علت به جهت افزایش بازدهی صادرات و تامین بخشی از درآمد و بودجه کشور صادرات رنگ ترافیکی در حجم وسیعی به کشور های خواهان و متقاضی صادر می شود. لازم به ذکر است که صادرات عمده این رنگ باعث کاهش قیمت نهایی آن شده و مقرون به صرفه خواهد بود چراکه خریدار و فروشنده در این روش متحمل هزینه های گزاف نخواهند شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما