عرضه کننده رنگ جدول سیمانی

رنگ آمیزی عناصر موجود در سطح شهر یکی از روش های افزایش زیبایی بصری محیط شهری است که همواره توسط شهرداری ها مورد توجه قرار گرفته که انتخاب رنگ بر اساس فاکتور های متعددی صورت می پذیرد. جدول های سیمانی یکی از قسمت هایی است که رنگ آمیزی آن مهم بوده و پیمانکار به جنس و کیفیت رنگ بکار رفته حساسیت بالایی به خرج می دهد. مجموعه ما عرضه کننده انواع رنگ جدول سیمانی مرغوب می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

عرضه کننده رنگ جدول سیمانی

روش مصرف رنگ جدولی

روش مصرف رنگ جدولی

در اجرای رنگ جدول خیابان معمولا از دو رنگ متفاوت به صورت یکی در میان استفاده می شود که این کار جذابیت بیشتری به جدول ها داده و علاوه بر این باعث می شود تا جدول هم در روز و هم در شب به خوبی قابل مشاهده باشد. از آنجایی که مهم است تا جدول به طور واضح برای رانندگان وسایل نقلیه قابل دیده شدن باشد، استفاده از رنگ های با کیفیت و براق از اهمیت بالایی برخوردار می باشند.

رنگ های جدولی در دو نوع پایه آب و پایه روغن تولید و روانه بازار مصرف می شوند که هرکدام ویژگی های خاص خود را داشته و روش مصرف و اجرای آن نیز متفاوت می باشد. در اینجا هر دو رنگ را بررسی می کنیم.

1. رنگ جدولی پایه آب: این رنگ ضد آب بوده و در برابر رطوبت و حرارت نور خورشید، مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد. استفاده از این رنگ نیازی به تینر نداشته و با آب مخلوط می شود که باعث می شود قیمت نهایی پروژه برای پیمانکار کاهش یابد. همچنین به دلیل عدم بکار گیری تینر و حلال، این رنگ دارای جسم بوده و حفره های موجود در سطح جدول را به خوبی پر می کند که در نتیجهشست و شوی سطح جدول را ساده تر می کند.

2. رنگ جدولی پایه روغن: بزرگترین مزیت رنگ روغنی نسبت به رنگ پایه آب این است که از براقیت بیشتری برخوردار است. همچنین این رنگ نیازی به پرایمر زیر کار نداشته و تنها یک لایه رنگ روغن برای پوشش مناسب سطح جداول کفایت می کند. البته در صورتی که به هر دلیلی نیاز به اجرای دو لایه رنگ باشد، همین رنگ روغن می تواند نقش پرایمر را نیز اجرا نماید. برای این نوع رنگ حدود 10 الی 15 درصد تینر باید اضافه شود.

تولید عمده رنگ جدول

تولید عمده رنگ جدول

مجموعه ما تولید کننده عمده و همچنین مرکز پخش رنگ جدول در سطح کشور بوده و محصولات با کیفیت و درجه یک خود را با قیمت های بسیار مناسب و رقابتی در اختیار فروشندگان رنگ و همچنین پیمانکاران مجترم قرار می دهد. خواهشمند است در صورت نیاز به سفارش رنگ جدولی با بخش فروش ما تماس حاصل فرمائید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما