فروشگاه بزرگ رنگ خط کشی آسفالت

فروشگاه بزرگ رنگ خط کشی آسفالت: می توان رنگ های خط کشی آسفالت را از فروشگاه های معتبر با بهترین کیفیت و تنوع تهیه کرد.

فروشگاه بزرگ رنگ خط کشی آسفالت

ویژگ ها و مزیت های رنگ خط کشی آسفالت

ویژگ ها و مزیت های رنگ خط کشی آسفالت

ویژگی ها و مزیت های رنگ خط کشی آسفالت: امروزه با افزایش ورود خودروها به خیابان ها، حمل و نقل افراد تغییر کرده است. جهت برقراری ایمنی در راه ها، یکی از مهمترین ابزارها، استفاده از رنگهای ترافیکی در خط کشی خیابان ها می باشد.

امروزه رنگ های گرافیکی به دلیل مشخص کردن محدوده های مخصوص تردد جهت حرکت استفاده کنندگان از راه ها و همینطور کاهش خطرات ناشی از حوادث رانندگی، جایگاه بسیار ویژه ای در بین انواع رنگ ها پیدا کرده اند. 

رنگ های ترافیکی ویژگی های مختلفی دارند نظیر 1- مقاومت سایشی بالا 2- مقاومت در برابر تغییر دما و آب و هوا 3- دارای چسبندگی خوب به آسفالت 4 – سرعت خشک شدن بالا  5 – درخشندگی و بازتاب خوب نور در شب 6- مشخص کردن محدوده راه ها و ….

انواع رنگ ترافیکی: 1- رنگ های گرم(باید دمای رنگ تا حدودی افزایش یابد و بر روی آسفالت قابل استفاده است و مقرون به صرفه و با دوام است)  2- رنگ های سرد (برای استفاده به دمای بالا نیازی نیست و بصورت سرد قابل استفاده است)

روشهای پیاده سازی و استفاده از رنگ های ترافیکی: 1- دستی 2- اسپری 3- اسکرید 4- اکستروژن

چه روش هايی برای پاك كردن خط كشي وجود دارد: هنگامی كه خط كشي های موجود در خیابان ها، میزان چسبندگي خود را نسبت به سطح خیابان و آسفالت از دست بدهد و يا با سایر مواد تشکیل دهنده خط كشي های جديد تطبیق نداشته باشد و همچنین اگر نیاز باشد که محل درج خط كشي ها جابجا و عوض شود و یا اصلاح شود وقت آن رسیده است که خط كشي ها پاك شود و خط کشی جدید جایگزین شود. پاك كردن خط كشي خیابان ها بايد بر اساس مشخصات تعیین شده از قبل براي هر پروژه انجام شود. خط کشی ها را معمولا با رزین انجام می دهند.

فروشنده های رنگ خط کشی آسفالت همیشه علاقه مند به فروش محصولی با کیفیت عالی و قیمت مناسب به مردم هستند تا آنها بتوانند از رنگ های با کیفیت تر و با قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار شود.


مرکز پخش عمده انواع رنگ های ترافیکی

مرکز پخش عمده انواع رنگ های ترافیکی

مرکز پخش رنگ خط کشی عمده : در کشور ما شرکت های زیادی وجود دارد که به تولید رنگ های ترافیکی می پردازند. برخی از این شرکت ها نظیر: ایمن رنگ تاپ – شرکت الوان – بازرگانی رادین و ….. افراد می توانند با مراجعه به فروشگاه رنگ ترافیک، این محصول را خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما