فروشگاه فروش رنگ خط کشی اسفالت

در ایران فروشگاه های زیادی به فروش انواع رنگ ها مانند رنگ خط کشی اسفالت می پردازند. انواع رنگ ها در کیفیت های مختلف در این فروشگاه ها وجود دارد که خریدار می تواند بر اساس نیاز خود به تهیه رنگ مورد نظر از فروشگاه بپردازد. برای خرید رنگ از فروشگاه نوع نیاز فرد باید کاملا در نظر گرفته شود تا کالایی مناسب خریداری شود و نیاز خریدار را کاملا برطرف کند.

فروشگاه فروش رنگ خط کشی اسفالت

ویژگی رنگ خط کشی اسفالت

ویژگی رنگ خط کشی اسفالت

مهم ترین ویژگی رنگ خط کشی آسفالت مقاومت در مواجهه با ساییدگی و پوسیدگی است. پس ترکیبات به کار رفته در این رنگ ها باید کاملا هوشمندانه انتخاب شوند تا رنگ های تولید شده بتوانند این مقاومت را از خود نشان بدهند. برای همین تولید کنندگان کمی در زمینه تولید این نوع رنگ موفق بوده اند و در ایران هم تعداد تولید کنندگان این نوع رنگ انگشت شمارند.

اپوکسی و رزین های آکریلیک از مواد پایه ای تولید این نوع رنگ به شمار می روند. رنگ های آسفالت اصولا به دو نوع گرم و سرد تقسیم می شوند. رنگ های آسفالت گرم قیمت مناسب تری دارند و زود تر نیز خشک می شوند بنابر این استفاده از رنگ های گرم منطقی تر به نظر می رسد. در ایران نیز در اکثر موارد از رنگ های گرم استفاده می شود و بیشتر تمرکز تولید کنندگان ایرانی در تولید رنگ های گرم و با دوام برای خط کشی آسفالت است.

راهنمای خرید رنگ خط کشی اسفالت

راهنمای خرید رنگ خط کشی اسفالت

انواع فروشگاه ها در سراسر ایران با تنوع رنگ بالا و کیفیت ها و رنگ های متفاوت به فروش رنگ خط کشی آسفالت می پردازند. بعضی فروشگاه ها نمایندگی یک برند خاص را در اختیار دارند و بعضی دیگر نیز مخلوطی از برند های متفاوت را به فروش می رسانند. بعضی دیگر نیز صرفا به فروش رنگ های وارداتی می پردازند. پس در هنگام خرید رنگ خط کشی اسفالت باید به این نکته توجه کنیم که آیا یک برند خاص را در هنگام خرید درنظر داریم یا این که خارجی و یا تولید داخل بودن محصول مد نظرمان است.

البته خرید از یک برند داخلی می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. چون هم باعث عدم خروج ارز از کشور می شود هم باعث ایجاد شغل برای کار گران ایرانی می شود. از طرفی رنگ های تولید داخل دارایی استاندارد های روز دنیا هستند و از نظر کیفیت و قیمت کاملا قابل رقابت با رنگ های تولید خارج هستند.

در هنگام خرید بهتر است ترجیحا از نمایندگی های مجاز شرکت ها خرید صورت گیرد تا هم اصالت کالا تایید شود و هم با قیمت مناسب تری رنگ را خریداری کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما