فروش انلاین همه نوع رنگ جدول خیابان با قیمت ارزان

فروش انلاین رنگ های جداول شهری و ترافیکی شروع شد. همه نوع رنگ جدول خیابان را با قیمت ارزان از مجموعه ی بزرگ ایمن رنگ تاپ هدیه بگیرید. بازار بزرگ  و مجموعه ی منحصر به فرد ایمن رنگ تاپ در کشور ایران شما را به خرید ارزان و راحت و بی دردسر دعوت می نماید. مطابق با سلیقه های شما تحویل می دهیم.

نوع رنگ جدول خیابان

 همه نوع رنگ جدول خیابان

همزمان با پیشرفت روز افزون صنعت رنگرزی و رنگ سازی انواع رنگ جداول خیابانی و شهری پابه عرصه گذاشته است. و با این وجود همه نوع سطح رنگ جدولی می توان تولید کرد که ماندگاری متفاوت و کیفیت متفاوت داشته باشد.از رنگ جدولی الکیدی یا روغنی یا رنگ جدولی پایه اب و رنگ های جدولی اپوکسی  و حتی رنگ های جدولی نانو تولید شده است که تا دوسال تغییر رنگ در ان رخ نمی دهد.و پوسته پوسته شدن در ان اتفاق نمی افتد.

نوع رنگ جدول خیابان

فروش انلاین رنگ جدولی خیابان با قیمت ارزان

حالا چرا رنگ جدولی با قیمت ارزان ؟ چون این رنگ ها مستقیما ازدرب کارخانه و بدون واسطه بارگیری می شوند و براحتی می توانید این رنگ ها را با قیمت ارزان تهیه نمایید. چرا که مبلغ مورد نظر را برای پرداخت بهای رنگ جدول را می توانید از طریق سایت بدون اینکه اذیت شده و درب بانک معطل  شوید پرداخت کنید. در هر جای ایران عزیز که زندگی می کنید و نیاز دارید جداول شهر خود را رنگ امیزی نمایید و یا پیمانکار یا کارفرمایان عزیز ، ایمن رنگ تاپ را فراموش نکنید.

نوع رنگ جدول خیابان

نکات اجرایی در رنگ امیزی رنگ جدول خیابان

  1. در رنگ امیزی جدول خیابان چون بیشتر  در محیط های پر خطر انجام می گیرد، رعایت نکات ایمنی الزامی است.
  2. استفاده از  مخروط پلاستیکی یا  اهنی و تابلوهای هشدار در محل رنگ امیزی
  3. حتما از لباس متحدالشکل با ید استفاده شود.
  4. استفاده از وسایل ایمنی نظیر دستکش و کلاه ایمنی
  5. در نقاط کور حتما از علائم هشداری استفاده شود.
  6. بعد از اتمام کار حتما محل اجرا را پاکسازی کنید.
  7. استفاده از ماسک ضروری و حتمی است.

 

تماس با ما