فروش رنگ اپوکسی کف از درب کارخانه با قیمت ناچیز

چرا قیمت ناچیز ؟ ایا فروش در درب کارخانه برایتان مهم است ؟ خرید و فروش رنگ اپوکسی کف از درب کارخانه در تمام شهر های ایران نظیر تهران ، کرج ،اصفهان،شیراز ، تبریز  ،مشهد با قیمت کارخانه در این سایت فروشگاهی رنگ اپوکسی امکان پذیر است . بی شک یکی از رنگ هایی که این روزهها به خاطر رزین با کیفیت ، ساز و کار ان مورد توجه قرار گرفته است رنگ اپوکسی است که زیر شاخه های زیادی از ان تولید می شود و به خاطر تنوع رنگی محیطی شیک را بوجود می اورد.

فروش رنگ اپوکسی کف

قیمت هر متر رنگ اپوکسی کف چقدر است ؟

قیمت رنگ اپوکسی کف  و اجرای ان بستگی به نوع سطح داره و قیمت ان برای سطوح صنعتی و منازل می تواند فرق کند و وابسته به هزینه کارفرماست ولی برای جاههایی که در معرض رفت و امد ماشین الات قرار دارد بالاتر می رود چرا که هم حساسیت کار بیشتر بوده و هم باید ضخامت اجرای ان بالاتر باشد. در هر حال قیمت تمام شده ان وابسته به فرمول تولیدی ان نیز وابسته است. ما به عنوان فروشنده رنگ اپوکسی کف به شما توصیه می کنیم که قبل از خرید این رنگ مشورت کنید و به مرجع های قابل اعتماد رجوع کنید تا مقرون به صرفه ترین رنگ را خرید کنید. اگر از ما خرید داشتید امکان ارسال هر تناژی را با قیمت درب کارخانه وبا قیمت ناچیز و مطمئن وجود دارد.

فروش رنگ اپوکسی کف

زمان خشک شدن و ماندگاری و مزایای رنگ اپوکسی کف با کیفیت

  1. رنگ اپوکسی کف بعد ازاجرا در دمای اناق ظرف 24 ساعت خشک می شود .
  2. برای نتیجه گیری بهتر می توان تا سه روز از رفت و امد جلوگیری کنیم.
  3. اگر اپوکسی کف را با احتیاط بهره برداری کنیم بیش از 15 سال دوام دارد.
  4. کف پوش اپوکسی ضد اب بوده و قدرت جذب اب ان صفر است
  5. سبک و کم حجم بوده و از ایجاد گرد و غبار جلو گیری می کند.
  6. تنوع رنگی و مقاومت تا در برابر ضربه را تا 7 تن با ضخامت 2 میلی متر دارد
  7. ضد اسید و مقاوم در برابر مواد شیمیایی است.

فروش رنگ اپوکسی کف

فروش رنگ اپوکسی کف با قیمت ناچیز از درب کارخانه

خرید و فروش رنگ اپوکسی کف  با قیمت ناچیز از فروشگاه  اینترنتی و پایین بودن قیمت ان در این پروسه خرید باعث شده است که برای خریدار در وقت و هزینه رفت و امد صرف جویی شود . با یک تماس پیش فاکتور و مقدار مورد نیاز برای شما مشاوره داده می شود بنابراین می توانید با چند کلیک ساده  کنار  بنر بالای سایت پرداخت کنید و نوع رنگ اپوکسی  درخواستی را با خیال راحت در محل کار خود یا منزل تحویل بگیرید.

تماس با ما