فروش رنگ خط کشی اسفالت جاده معابر و پارکینگ

به فروشگاه رنگ خط کشی خوش امدید. خرید و فروش رنگ خط کشی اسفالت جاده کوهستانی و خیابانی و کناره ها و محور راههای اصلی و اتوبانها  و معابر عمومی و پارکینگ های خصوصی و عمومی علامت گذاری خطوط حرکت اتوبوس های شهری و..در این سایت انجام می گیرد.

رنگ خط کشی اسفالت

رنگ خط کشی اسفالت

این نوع رنگ ها همانطور که ازنامش پیدا ست روی اسفالت اجرا می شود و می تواند کیفیت های متفاوتی داشته باشد این رنگ ها دارای رزین ها و پرکننده هایی هستند که به هم ترکیب می شوند و می توانند مقاومت استاتیکی و دینامیکی و جوی خوبی داشته باشند و بسته به نظر کارفرما می توانیم رنگ خط کشی اسفالت را ازیک ماه تا سه سال یا بشتر تولید وکنیم . در واقع کمترین میزان رنگی که می توانیم به صورت موقت اجرا کنیم تا 200 میکرون نیز می تواند باشد .

رنگ خط کشی اسفالت

رنگ خط کشی جاده های اصلی و اتوبان ها

همانطور که در بالا اشاره شد رنگ های خط کشی می توانند به صورت سرد و گرم و پیش ساخته باشند و از مهمترین رنگ هایی که درایران کاربرد دارند رنگ سرد اکریلیک ترموپلاست و رنگ های الکیدی کلروکائوچو هستند که بر پایه حلال می باشند و به دلیل ارزانتر بودن و در دسترس بودن ماشین الات اجرای ان بیشترین استفاده را درخط کشی دارند.

رنگ خط کشی معابر

رنگ خط کشی معابر به صورت دوجزئی و سه جزئی تقسیم می شوند و بیشترین رنگی که استفاده می شود دوجزئی ترموپلاست می باشد که یکی از مواد اولیه اصلی که در داخل ان وجود دارد مونومر می باشد که به دلیل وارداتی بودن و گران بودن قیمت ان بالا رفته است و در پیاده روهها ی خط کشی شده  به عرض 50 سانتی متر و طول 7 متر به طور میانگین 7 کیلو گرم مصرف دارد ودر جاههای که قبلا خط کشی شده می توان تا 4 کیلوگرم رنگ در این متراژ مصرف کرد.

رنگ خط کشی اسفالت

مشکلات رنگ خط کشی معابر و رفع ان

مهمترین مشکلات خط کشی های معابر که دوجزئی یا سه جزئی می باشد مشکل سر خوردگی در اثر باران  و سیاهشدگی  که هنوز که هنوز است بعد از اختراع این رنگ مشکل ان رفع نشده است می توان با اجرای نکردن درمکانهایی که دچار قیر زدگی شده اند تا حدودی حل کرد در ضمن بعد از اجرا باید به اندازه کافی فرصت خشک شدن به ان بدهیم و از عبور و مرور وسایل نقلیه جلو گیری کنیم.و برای مشکل سیاه شدگی ان می توان لاک ترافیکی بعد از خشک شدن روی ان اجرا کرد.

رنگ خط کشی اسفالت

رنگ خط کشی پارکینگ و جاده و فروش ان

از مهمترین مساله ای که در رنگ خط کشی پارکینگ وجود دارد بحث هزینه ای ان برای کارفرماست که خریداران محترم سوال می کنند که کدام رنگ را استفاده کنیم که ارزانتر تمام شود. برای رنگ خط کشی پارکینگ اسفالتی رنگ های پیش ساخته و رنگ سرد ترافیکی بر پایه اب و تینر و رنگ دوجزئی خوب می باشد و برای پارکینگ های ساختمانی داخل ساختمان که کف ان از موزائیک و سنگ می باشد، از رنگ های اپوکسی و یا پلی یورتان و در مواردی از رنگ های خط کشی پیش ساخته گرم یا سرد می توان استفاده کرد. ما فروشنده انوع رنگ خط کشی کف می باشیم و دراین امر دربحث هزینه با شما مشاوره می دهیم .

تماس با ما