فروش رنگ خط کشی خیابان ها ی شهر شما

اگر به دنبال رنگ مخصوص خط کشی بلوک های عابر پیاده و محورهای خیابان در شهر خود هستید؟ خرید و فروش رنگ خط کشی خیابان ها ی شهر شما در ایمن رنگ تاپ انجام می شود و این رنگ ها را هم برای پارکینگ ها و بلوک عابر پیاده می توانید استفاده کنید و خط کشی ها را با دست و تجهیزات و ماشین الات خط کشی انجام دهید .

رنگ خط کشی خیابان ها ی شهر شما

همه روزه با رنگ خط کشی سرو کار داریم و این رنگ ها در زندگی ما هستند و براحتی با این علائم افقی سرو کار داریم و جان بسیاری از ماهها بوسیله این علائم نجات پیدا می کند. این رنگ ها می توانند بارزین های مخصوصی مانند الکیدی و الکیدی اصلاح شده با کلروکائوچو و رزین های اکریلیک ترموپلاست و غیره باشند و بی جهت اهمیت رنگ خط کشی خیابان و ماندگاری انها و قابل دید بودن ان برای رانندگالن درشب و بازتاب انها اهمیت دارد.

چرا رنگ خط کشی خیابان ها به رنگ سفید است

عملا رنگ سفید از رنگ هایی است که قدرت بازتاب خوبی داشته و بعد از رنگ زرد ترافیکی زودتر دیده می شود و چون مکمل ان رنگ سیاده بوده و به رنگ اسفالت می باشد و بعضی از رنگ ها در کنار مکمل خود بهتر دیده می شوند ، بنابرین رنگ ترافیکی سفید را می توان یکی از مهم ترین فام ها در حوزه ترافیک نام برد .و استفاده از ان در رنگ های خط کشی قابل اغماض نیست .

بهترین رنگ خط کشی خیابان ها

  • یه رنگ خط کشی خوب باید دوام کافی را داشته باشد .
  • رنگ خط کشی باید حداقل جرم گیری را داشته باشد .
  • باید مقاومت کافی و حداقل 24 ساعت در مقابل اب را داشته باشد.
  • باید مقاومت حداقل 72 ساعت در مقابل شرجی و رطوبت را داشته باشد.
  • یه رنگ خط کشی خوب باید در طول مدت بهره برداری حداقل بازتاب را داشته باشد.
  • قدرت چسبندگی و تحمل شرایط اب و هوایی رادشته باشد
رنگ خط کشی خیابان ها

فروش رنگ خط کشی خیابان ها و معابر

ایمن رنگ تاپ در زمینه خرید و فروش رنگ خط کشی خیابان ها فعالیت می نماید و در این راستا در خدمت پیمانکاران و کارفرمایان و تاجران و مصرف کنندگان می باشد.ما امادگی تولید و تامین رنگ خط کشی سرد و گرم و دوجزئی را برای تمام مناطق و شهر ها ی ایران داریم. جهت دریافت اطلاعات بیشتر رنگ خط کشی خیابان ها و در زمینه های دیگر می توانید با ما تماس بگیرید.

تماس با ما