فروش رنگ مخصوص خط کشی پارکینگ محوطه و منازل

خرید وفروش رنگ مخصوص خط کشی پارکینگ های محوطه های اداری و منازل مسکونی با ایمن رنگ تاپ انجام می شود .رنگ های مخصوص خط کشی کف اسفالت و بتن و سنگ های ساختمانی و موزائیک و کاشی و سرامیک ، پاره ای از رنگ صنعتی هستند که برای کف فرموله و تولید می شوند.

رنگ مخصوص خط کشی پارکینگ


برای رنگ امیزی خط کشی های پارکینگ ها و علامت گذاری انها باید رنگ ویژه ای فرموله و تولید شود بنابراین باید توجه کنیم که رنگ های ساختمانی با رنگ های خط کشی از لحاظ ساختاروفرمول و مقاومت خیلی فرق می کنند. حتی میزان مقاومت رنگ مخصوص خط کشی روی اسفالت و سیمان و موزائیک و حتی داخل و بیرون ساختمان فرق می کند. برای اگاهی بیشتر راجع به این موضوعات به ما زنگ بزنید.

رنگ مخصوص پارکینگ محوطه

بسیاری از مشتریان تقاضای رنگ های مخصوص محوطه پارکینگ منازل می نمایند در مورد رنگ های محوطه نکات زیادی مطرح است من جمله اینکه ایا کارفرمای شما یا اعضای ساختمان چقدر هزینه می نمایند و ایا محوطه قابلیت رنگ امیزی با ماشین مخصوص خط کشی را داراست ؟ عمر مفید رنگ خط کشی روی اسفالت یا بتن چقدر برای شما اهمیت دارد ؟ برای همین موضوع رنگ های متنوعی را می توان به شما پیشنهاد داد.

فروش رنگ مخصوص خط کشی پارکینک منازل

اگر به دنبال خط کشی پارکینک منازل ساختما مسکونی خود هستید یا نیاز برای رنگ امیزی کف دارید با ما در میان بگذارید. ما به صورت عمده و جزئی برای شما تولید و تامین می کنیم و امادگی داریم برای تمام مناطق ایران ارسال کنیم و در این امر اماده مشاوره برای شما هستیم . همانطور که مستحضرید برای هرنوع کف و هر مقدار هزینه ای که می خواهید بپردازید و حتی مدت ماندگاری که می خواهید نیز تاثیر گذار است . رنگ مخصوص به ان مانند خط کشی با رنگ ترافیکی یا رنگ های اپوکسی رویه یا پلی اورتان را برای شما پیشنهاد خواهیم کرد.

تماس با ما