فروش رنگ های ترافیکی با مشاوره حرفه ای برای شما

رنگ ترافیکی دارای انواع مختلفی است که برای کاربردهای زیادی مورد استفاده قرار می‌ گیرد، اما بسیاری از افراد در زمان خرید دچار وسواس یا تردید می شوند به همین علت فروش رنگ های ترافیکی با مشاوره حرفه‌ ای برای شما توسط واحد فروش و نمایندگی عرضه‌ کننده آن امکانپذیر گردیده و متقاضیان می‌ توانند در زمان خرید از مشاوره ‌های رایگان در خصوص کیفیت، قیمت، ویژگی‌ ها و نحوه استفاده از آن اطلاعات لازم را کسب نمایند و به ‌صورت کاملاً تخصصی و حرفه‌ ای این محصول را خریداری نمایند.

فروش رنگ های ترافیکی با مشاوره حرفه ای برای شما

از خصوصیات رنگ ترافیکی سرد چه می دانید؟

از خصوصیات رنگ ترافیکی سرد چه می دانید؟

رنگ ترافیکی به ‌عنوان نوعی رنگ در تجهیزات راهنمایی و رانندگی می ‌باشد که برای مکان‌ های پر رفت و آمد مورد استفاده قرار می ‌گیرد و به عنوان نوعی علائم هشدار دهنده و یا راهنماگر مورد استفاده قرار می گیرد.

رنگ‌ های ترافیکی دارای انواع مختلفی می ‌باشند که به طور کلی در دو دسته رنگ ‌های سرد و رنگ های گرم قرار می ‌گیرند که برای موارد مختلف استفاده می ‌شوند.

رنگ ترافیکی سرد دارای خصوصیات خاص و منحصر به فردی می باشد که در این بخش به خصوصیات مهم این نمونه رنگ اشاره خواهیم کرد:

  • رنگ ترافیکی سرد که عمدتاً برای مشخص کردن علائم زمینی و مسیرهای مختلف مورد استفاده قرار می ‌گیرد برای راهنمایی عابر پیاده در طول خیابان ‌ها، بزرگراهها، جداول و مکان ‌های مختلف استفاده می شود و بر پایه رزین‌ های اکریلیک تولید گردیده است.
  • یکی از مهمترین خصوصیات رنگ ترافیکی سرد مقاومت سایشی بالای آن می ‌باشد به نحوی که در محیط ‌های عمومی که در معرض رفت و آمد اتومبیل و یا افراد می باشند براحتی پاک نمی‌ گردند.
  • این نمونه رنگ‌ ها در برابر شرایط جوی و شرایط مختلف آب و هوایی از قبیل برف، باران، دمای زیاد و غیره بسیار مقاوم می ‌باشند.
  • خصوصیت دیگر این نمونه رنگ ها این است که از قابلیت خشک شدگی بسیار سریعی برخوردار می باشند و در مدت زمان کوتاهی خشک و قابل استفاده می‌ باشند.
  • دارای چسبندگی بسیار بالایی بوده و برای مواردی همچون آسفالت، بتن، دیوار، پارتیشن و موارد مختلف قابل استفاده می‌ باشند.
  • از دیگر مشخصات و خصوصیات این نمونه رنگ می ‌توان به قدرت مواد فرار بالا، قدرت پوشانندگی بالا، قابلیت رقیق شدن با تینر، رنگ ‌بندی بالا، مقاومت در برابر آب، انعطاف‌ پذیری بالا و موارد مختلف دیگری اشاره کرد.

خرید سفارشی انواع رنگ های ترافیکی

خرید سفارشی انواع رنگ های ترافیکی

خرید رنگ ترافیکی با بهترین کیفیت از طریق نمایندگی فروش و عرضه ‌کننده این نمونه رنگ امکانپذیر می ‌باشد و متقاضیان می‌ توانند با شیوه‌ های مختلفی از قبیل سفارش تلفنی، سفارش اینترنتی و یا مراجعه حضوری نسبت به خرید این نمونه رنگ‌ ها اقدام نمایند.

خرید سفارشی انواع رنگ‌ های ترافیکی از طریق این سایت به شیوه ای نوین امکانپذیر گردیده است و مجموعه فروش ما با ارائه راهنمایی ‌های لازم و مشاوره‌ های رایگان در زمان خرید، شما را به بهترین شکل راهنمایی کرده تا بهترین و مرغوب‌ ترین نوع رنگ را با کیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما