قیمت رنگ جدول ترافیکی برای مناطق سردسیر و گرمسیر

برای زیباسازی جاده ها و خیابان ها و حفظ امنیت افراد؛ نیاز به جدول های ترافیکی است که در اینجا برای مشخص کردن آن نیاز به رنگ جدول ترافیکی منحصر به فرد است؛ که در مناطق گرمسیری و سردسیری رنگ هایی که به کار می برند به خاطر آب و هوا کمی متفاوت است و هر کدام دارای قیمت های مختلفی می باشد.

قیمت رنگ جدول ترافیکی برای مناطق سردسیر و گرمسیر

آشنایی با انواع رنگ جدول ترافیکی

آشنایی با انواع رنگ جدول ترافیکی

استفاده از جدول ها در خیابان ها علاوه بر اینکه جاده ها را زیبا می کند باعث حفظ جان رانندگان و عابرین نیز می گردد و یک نوع جداسازی نیز محسوب می شود و در تمام شهر این جداول را به کار برده اند؛ اما چیز مهم تری که در اینجا وجود دارد و باید به آن توجه کرد؛ فقط داشتن جدول مهم نیست؛ بلکه رنگ آمیزی آن نیز مهم است که هر کدام دارای رنگ های به خصوص است و باید این جداول ها با استفاده از رنگ ها مشخص شود که این جدول ها، جدول ترافیکی هستند که البته نوع رنگ آمیزی بسته به مناطق نیز بستگی دارد؛ اگر در مناطقی که بارندگی زیاد است پس باید از رنگ ضد آب و مقاوم تری برای رنگ آمیزی استفاده کنند.

به طور کلی رنگ جدول ترافیکی انواع مختلفی دارد که ما در اینجا به چند مورد از مهم ترین آن را می پردازیم:

  • رنگ اکسیرپرگاس: این نوع رنگ را می توان از مرغوب ترین رنگ جدول نام برد که به راحتی و به سرعت خشک می شود و به صورت یکدست بر روی جدول می نشیند و قدرت چسبندگی بالایی دارد.
  • رنگ آکریلیک جدولی: این نوع رنگ آمیزی بر طبق حلال آبی هم می تواند باشد و هم به صورت نفتی نیز می باشد و غلظت خوبی دارد و این نوع رنگ هم به سرعت خشک می شود و قابل شستشو می باشد و بوی بدی نیز ندارد.
  • رنگ آلکیدی جدولی: این نوع رنگ هم در ترکیباتش از اسید های چرب و پلی آستر استفاده شده و بسیار انعطاف پذیر است و براقیت خوبی دارد و خود به سه دسته نظیر آلکیدی کوتاه و متوسط و بلند تقسیم می شود.

پخش انواع رنگ جدول ترافیکی برای مناطق مختلف

پخش انواع رنگ جدول ترافیکی برای مناطق مختلف

برای دسترسی به پخش رنگ جدول ترافیکی شما می توانید از آسان ترین روش که استفاده از سایت های اینترنتی است استفاده کنید؛ زیرا با استفاده از سایت اینترنتی، انواع رنگ جدولی را می توانید برای استفاده از مناطق های مختلف را انتخاب کنید و تنوع بالایی دارد و هم به دلیل بی واسطه بودن؛ قیمت ارزان تری دارد و کیفیت بسیار بالایی نیز داراست.

برای تهیه و خرید رنگ جدولی شما می توانید با مشاوران فروش در ارتباط باشید و اطلاعات لازم را اعم از قیمت رنگ ترافیکی و چگونگی ثبت سفارش را بپرسید و بعد اقدام به خرید نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما