قیمت رنگ روغنی در سال جدید + جشنواره فروش

رنگ روغنی قیمت مناسب و ارزان را می توانید از طریق جشنواره فروش این مرکز خریداری نمایید، این رنگ به عنوان یکی از رنگ های مقاوم و با دوام بالا شناخته می شود که کاربردهای زیادی دارد. قیمت رنگ روغنی در سال جدید در جشنواره فروش با کمترین تغییر ارائه می شود و خریداران این محصول می توانند به صورت غیر حضوری و آنلاین سفارشات عمده خود را از طریق این سایت انجام دهند.

قیمت رنگ روغنی در سال جدید + جشنواره فروش

مقایسه رنگ روغنی با انواع اکریلیک

مقایسه رنگ روغنی با انواع اکریلیک

رنگ روغنی برای رنگ آمیزی سطوح و دیوارها استفاده می شود و دارای دو نوع مات و براق می باشد، در خصوص مقایسه رنگ روغنی با انواع اکریلیک و تفاوت آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رنگ های روغنی در مقایسه با رنگ اکریلیک دوام بیشتری دارند و ماندگارتر هستند، رنگ روغنی بر خلاف اکریلیک در مقابل اشعه خورشید مقاوم تر است.
  • رنگ اکریلیک مواد شیمیایی ندارد و سازگاری خوبی با محیط زیست دارد اما رنگ روغنی به دلیل مواد شیمیایی موجود در آن پس از مدت زمانی سرب تولید می کند که برای انسان خطرناک است.
  • حلال رنگ روغنی نفت یا تینر می باشد اما حلال رنگ اکریلیک آب است، شفافیت و براقیت رنگ های روغنی نسبت به اکریلیک خیلی بیشتر است.
  • رنگ روغنی ضد رطوبت است و سطح رنگ شده با آن به راحتی شستشو می شود.
  • رنگ روغنی قابل استفاده بر روی سطوح فلزی و چوبی نیز می باشد اما رنگ اکریلیک به دلیل اینکه در آب حل می شود مناسب سطوح ذکر شده نیست.
  • مدت زمان مورد نیاز برای خشک شدن رنگ روغنی به مراتب بیشتر از رنگ اکریلیک می باشد.
  • رنگ روغنی بعد از خشک شدن همان رنگ اولیه را دارد ولی رنگ اکریلیک پس از خشک شدن تیره تر می شود، لذا هنگام رنگ آمیزی با رنگ اکریلیک باید به این نکته توجه داشت و رنگ را روشن تر انتخاب نمود.

فروش عمده رنگ روغنی قیمت مناسب

فروش عمده رنگ روغنی قیمت  مناسب

فروش عمده رنگ روغنی قیمت مناسب توسط این شرکت معتبر انجام می شود، این محصول به شکل بی واسطه و مستقیم عرضه می شود، فروش رنگ روغنی در انواع مختلف با کیفیت بسیار بالا صورت می گیرد و درجه یک بودن آن تضمین می شود.

قیمت ارائه شده برای این محصول مناسب و مقرون به صرفه است، زیرا به شیوه آنلاین به فروش می رسد و این سبب کاهش هزینه ها و در نتیجه پایین آمدن نرخ نهایی آن می شود، علاوه بر این خریدار این محصول را از فروشنده اصلی تهیه می کند و هیچ واسطه ای در کار نخواهد بود، به همین خاطر قیمت تمام شده خیلی کمتر و ارزان تر در نظر گرفته می شود.

در سایت اینترنتی این فروشگاه کاتالوگ تمام نمونه های این محصول قرار داده شده است، مشتریان محترم می توانند با مراجعه به آن تمام انواع این محصول را ببینند و سفارش خود را ثبت تلفنی کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما