قیمت روز چسب چشم گربه ای با دوام

چسب چشم گربه ای یکی از چسب هایی است که بسیار پر طرفدار است و از آن استفاده های زیادی می شود و بوی بدی ندارد و بدون بو است و استفاده از آن بسیار راحت است این نوع چسب در برابر شرایط محیطی بسیار مداوم است برای آگاهی از لیست قیمت های جدید باید سراغ سایت های معتبر و مشهور رفت این چسب مخصوص سطوح آسفالت و بتن هست و استفاده های بسیاری از آن می شود. چسب چشم گربه ای با دوام را باید از فروشگاه های معتبر و مشهور خریداری کرد. 

قیمت روز چسب چشم گربه ای با دوام

راهنمای خرید چسب چشم گربه ای با دوام

راهنمای خرید چسب چشم گربه ای با دوام

چسب چشم گربه ای دو جزء دارد. چسب چشم گربه ای مخصوص سطح های آسفالتی و سخت است و برای چسباندن سطح سخت به کار می رود ظاهر این چسب به شکل خمیری است و رنگ آن خاکستری است و بعد از هم زدن این دو ماده می توان از آن استفاده کرد. مقدار استفاده این چسب باید در حد دو تا سه میلی متر باشد و جواب گوی چسبندگی می شود. قیمت خرید چشم گربه ای متفاوت است. برای خرید این چسب به فروشگاه های مخصوص بروید و از کیفیت کالا نیز مطمئن شوید این کالا متقاضیان زیادی دارد و تجارت آن رونق بسیار خوبی به همراه دارد. 

قیمت فروش عمده چسب چشم گربه ای داخلی

قیمت فروش عمده چسب چشم گربه ای داخلی

قیمت این چسب بستگی به نوع برند و کیفیت آن دارد. کاربرد این چسب بسیار زیاد است و می توان آن ها را نام برد مثل؛ به سطوحی مانند فلزی و سرامیکی و بتنی می چسبند، به سطوح های آسفالتی هم می چسبد، این نوع چسب در برابر دمای منفی سی و صد درجه سانتی گراد بسیار مقاوم می باشد. می توان از چشم گربه ای تا آخر عمر بهره برداری کرد. این چسب مقاومت زیادی در برابر عوامل خورنده دارد. این چسب را می توان به ملات ترمیمی اضافه کرد، و باعث اتصال قطعات مختلف می شود، از چسب چشم گربه ای در ملات تعمیراتی هم استفاده می شود. قیمت چشم گربه ای پلاستیکی نسبت به سایر چسب های دیگر بالا تر است چون کیفیت بهتری دارد و میزان چسبندگی آن زیاد است و اما از چسب هایی که برای سطوح آسفالتی و بتنی به کار می روند ضعیف تر است و این چسب کاربرد های زیادی دارد این چسب انواع مختلف و متفاوتی دارد که هر کدام کار مخصوص به خود را انجام می دهند. هر فروشگاه قیمت مخصوص چسب را از کارخانه دریافت می کند و با سود مشخصی به مشتری ها می فروشند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما