مراکز خرید پودر رنگ ترافیک

در مرکز خرید پودر رنگ ترافیک این محصول در کیفیت های بالایی ارائه می شود که تنوع زیادی را به خود اختصاص داده به همین دلیل نیاز تمامی مشتریان به طور کامل پوشش داده می شود، مشتری نیز می تواند با خرید عمده محصول از قیمت های منحصر به فرد آن بهره مند شده و با کاهش هزینه های اولیه خود سود قابل توجهی را بدست آورد.

مراکز خرید پودر رنگ ترافیک

بررسی کیفی پودر رنگ ترافیک

بررسی کیفی پودر رنگ ترافیک

کیفیت پودر رنگ ترافیکی به عوامل مختلفی بستگی دارد مانند:

  • کیفیت رنگ: رنگ باکیفیت دارای دوام و ماندگاری بالا و تاییدیه ها و استانداردها می باشد.
  • کیفیت گلاسبید: دارای دانه های شیشه ای در ترکیباتش است که سبب بازتاب نور می شود و در صورت باکیفیت بودن آن دانه ها در نورپردازی مشکلی پیش نخواهد آمد.
  • مقاومت و دوام بالا: رنگ باکیفیت در برابر سایش، تحولات آب و هوایی، اشعه خورشید، آب و رطوبت، چسبندگی و سرعت خشک شدگی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

رنگ ترافیکی دارای انواع مختلف سرد و گرم می باشد که نوع سرد جهت اجرا و مخلوط کردن اجزای آن به دمای بالا احتیاج ندارد ولی رنگ ترافیکی گرم نیاز به دمای بالا جهت اختلاط و تشکیل فیلم دارد. رنگ ترافیکی سرد دارای انواع مختلفی است مانند:

  • رنگ سرد اکریلیک ترموپلاست: پایه حلالی و آب است که از خواص مکانیکی و فیزیکی خوبی برخوردار نی باشد.
  • رنگ سرد کلروکائوچو: از رزین آلکیدی بوده که با کلروکائوچو اصلاح شده است.
  • رنگ ترافیکی چند جزئی: پخت آن با هاردنرهای پراکساید و بر پایه رزین آکریلیک ترموست می باشد که به دلیل واکنش شیمیایی در زمان اخلاط اجزاء دما بالا می رود.

رنگ ترافیکی گرم بر پایه رزین آلکیدی و رزین هیدروکربنی تولید شده است.

مرکز پخش پودر رنگ

مرکز پخش پودر رنگ

در مرکز پخش بهترین پودر رنگ ترافیکی این محصول در کیفیت های بالا و متنوع ترین طرح و مدل ارائه می شود که نیاز تمامی مشتریان در هر سلیقه ای به طور کامل پوشش داده می شود، عرضه پودر رنگ به صورت عمده و بدون واسطه انجام می شود که کیفیت های بالا توجه همگان را به خود جلب نموده است.

رنگ پودری دارای مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب بوده و در برابر باران دوام داشته که با محیط زیست نیز سازگاری دارد لذا به دلیل داشتن قابلیت تنفس بالا دچار پوسته نمی شود، همچنین بسیار مقاوم در برابر سایش بوده و در برابر ترک های اسفالت از قابلیت پرکنندگی خوبی برخوردار می باشد.رنگ پودری پایه آب بوده و در هر منطقه ای با آب و هوای مختلف قابل اجرا است که بعد از اجرا نیز تا ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد تا خشک شود، رنگ های سفید و زرد آن نیز ارائه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما