مرکز تولید رنگ ضد خوردگی لوله های مدفون

رنگ ضد خوردگی در صنایع مختلف کاربرد های متنوع تری دارد. بیشترین موارد استفاده از این رنگ ها در بدنه لوله هایی است که در زیر خاک مدفون شده اند و از سطح این لوله ها را در برابر مواد خورنده محافظت می کنند. با توجه به استقبال بی نظیری که از این رنگ های صنعتی شده است، مرکز تولید رنگ ضد خوردگی تولید این رنگ صنعتی را روز به روز افزایش می دهد و نیز سطح کیفیت آن را همواره ارتقا می دهد.

مرکز تولید رنگ ضد خوردگی لوله های مدفون

موارد کاربرد رنگ ضد خوردگی

موارد کاربرد رنگ ضد خوردگی

صنایع رنگ سازی ایران علاوه بر این که اقدام به تولید رنگ های ساختمانی می کنند نیز رنگ های خاصی را تحت عنوان رنگ های صنعتی با فرمولاسیون خاص و متفاوت تولید می‌ کنند که این رنگ‌ ها مصارف خاصی دارند و نمی‌ توان در مکان‌ های مختلفی آن ها را به کار برد. یکی از رنگ های صنعتی که بیشترین کاربرد را در صنایع مختلف به ویژه صنایع پتروشیمی دارد، رنگ ضد خوردگی یا همان رنگ لوله زیر خاک نام دارد.

رنگ های ضد خوردگی دارای فرمولاسیون پیچیده ای هستند و به عنوان یک لایه محافظتی از خوردگی فلزات و سطوح مختلف جلوگیری می کنند. این رنگ ها نیز در برابر رطوبت، اکسایش و مواد نمکی به خوبی مقاومت می‌ کنند مانع از تماس مواد شیمیایی و خورنده با لایه زیرین خود می شوند. این ویژگی باعث می شود طول عمر سطوح مختلف مانند بدنه فلزات و لوله ها افزایش پیدا کند و نیازی به تعمیر و تعویض آن ها نباشد.

به عنوان مثال یکی از موارد کاربرد رنگ ضد خوردگی استفاده از این رنگ های صنعتی در لوله هایی است که انواع سیالات مانند گاز ها و روغن‌ ها را حمل می‌ کند. گاز ها و روغن ها که جزو مواد پتروشیمی به حساب می‌ آیند، سرشار از مواد اسیدی و خورنده هستند که اگر بدنه داخلی لوله ها با استفاده از رنگ های ضد خوردگی پوشیده نشود در تماس با این گازها طول عمر کمتری پیدا می‌ کند.

باید بدانید که امروزه نیز از رنگ های ضد خوردگی برای رنگ آمیزی لوله های آب و فاضلاب استفاده می کنند. همان طور که می دانید مواد فاضلابی حاوی مقدار مشخصی از گازها و مواد اسیدی می باشند که خاصیت خورندگی بالایی دارند.

خرید مستقیم رنگ ضد خوردگی

خرید مستقیم رنگ ضد خوردگی

رنگ ضد خوردگی از آن جایی که فرمولاسیون پیچیده تر و متفاوت تری از سایر رنگ های معمولی دارد قیمت آن بالاتر است. قیمت رنگ لوله را می توان با استفاده از روش‌ های مختلفی پایین آورد. به عنوان مثال خرید مستقیم رنگ ضد خوردگی یکی از روش‌ هایی است که واسطه ها از میان برمی دارد و شما می توانید رنگ ضد خوردگی را با قیمت واقعی تری تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما