مرکز فروش رنگ خط کشی عابر پیاده با قیمت ارزان

ایا می دانید برای خط کشی عابرین پیاده در خیابان از چه نوع  رنگی استفاده می کنند ؟ یکی از بهترین مرکز فروش انواع مختلف رنگ خط کشی عابر پیاده با قیمت مناسب و ارزان درب کارخانه های تولید کننده رنگ خط کشی  اماده ارسال به سراسر کشور است. با مشتریان عمده نیز همکاری می کنیم. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ما سر بزنید.

رنگ خط کشی عابر پیاده

مرکز فروش رنگ خط کشی

یکی از خصوصیات ویژه رنگ خط کشی مقاومت در برابر اصطکاک  ان و قابلیت چسبندگی به اسفالت در شرایط اب و هوایی گرم است . مر کز فروش  انواع رنگ خط کشی خیابان سرد و گرم و رنگ های صنعتی به صورت اینترنتی و غیر حضوری اماده خدمات رسانی به پیمانکاران و کارفرمایانی که نیازمند خرید و استفاده ان  است. به همین دلیل این رنگ به دلیل مقاومت ان در برابر افتاب و خصوصیات خوب ان مورد توجه صنایع دیگر قرار گرفته است . حتی شرکت هایی که حتی فکرش را نمی کنی مانند شرکت گاز ایران  پروژه های مهمی را در حال ازمایش با رنگ های ترافیکی است . راهسازی و راهداری که جای خود دارد.

رنگ خط کشی عابر پیاده

رنگ خط کشی عابر پیاده چیست

رنگی است که بیشتر به رنگ های سفید و زرد در خیابان ها دیده می شود.و اکثر به رنگ سفید است. معمولا از رنگ های چند جزئی استفاده می شود. بیشتر رنگ دوجزئی با رزین های اکریلیک ترموپلاست استفاده می شود.این نمونه رنگ خط کشی را باقیمت ارزان می توانیم برای شما تامین کنیم.رنگ دوجزئی با هاردنر یا سخت کننده به نسبت های مشخص شده توسط تولید کننده گان مختلف ترکیب می شود. معمولا به نسبت های 1 به 6 یا 1 به 5 ترکیب می شود. یعنی6 کیلو رنگ خط کشی  با 1 کیلو هاردنر ترکیب شده و اجرا می شود.

رنگ خط کشی عابر پیاده

نمونه رنگ های دیگر خط کشی عابر پیاده

یکی دیگر از رنگ هایی که در خط کشی معابر و یا عابرین پیاده در سر جهار راههای چراغ قرمز استفاده می شود ، رنگ ترافیکی تک جزئی که با تینر یا اب می تواند قابل رقیق شدن باشد. این رنگ بدلیل ارزان بودن مورد توجه بسیاری از کارفرمایان و پیمانکاران رنگ خط کشی است. این رنگ را از مرکز فروش ان می توانید با قیمت ارزان و مناسب تهیه کنید. برای تامین رنگ خط کشی نگران کیفیت و قیمت ان نباشید.و با قیمت ارزان و درب کارخانه از ما بخرید.

رنگ خط کشی عابر پیاده

رنگ خط کشی دوجزئی عابر پیاده

  • دوام 18 ماه تا دوسال دارد.
  • در ضخامت بالای 2000 تا 2500 میکرون اجرا می شود.
  • میزان مصرف این رنگ دو واحد متر مربع بالای 3 کیلوگرم است.
  • یه عیبی که دارد جرم گیر می باشد.
  • می توان با استفاده از لاک مخصوص رنگ ترافیکی میزان جرم گیری ان را کاهش داد.
  • قیمت ان به دلیل وارداتی بودن مونومر ان از رنگ سرد گرانتر است.
  • فروش رنگ خط کشی عابر پیاده دوجزئی را با قیمت ارزان با ایمن رنگ تاپ تجربه کنید.

 

 

 

 

تماس با ما