پخش کننده رنگ ترافیکی زرد

مجموعه ما،پخش کننده رنگ ترافیکی زرد می باشد که در تولید آن از استانداردهای مدرن استفاده شده است رنگ ترافیکی زرد از استحکام و مقاومت بالایی در مقابل شرایط مختلف آب و هوایی البته شرایط فیزیکی موجود در عبور و مرور جاده ها می باشد شما میتوانید برای خرید رنگ ترافیکی کیلویی از طریق سایت با همکاران بخش فنی ما در ارتباط باشید

پخش کننده رنگ ترافیکی زرد

رنگ های با کیفیت ترافیکی چگونه ساخته می شود؟

رنگ های با کیفیت ترافیکی چگونه ساخته می شود؟

گذشت زمان ، تعداد خودروها و عابران پیاده در حال افزایش است. در این راستا ، وضعیت در جاده ها بیش از پیش خطرناک می شود ، شدت ترافیک به طور مداوم در حال افزایش است. در دنیای مدرن ، علامت گذاری جاده ها یکی از مهمترین شرایط برای اطمینان و حفظ ایمنی جاده ها است.

هنگام اعمال علامت گذاری در جاده ها ، باید به کیفیت مواد و روشهای علامت گذاری توجه شود. از این گذشته ، این چیزی است که عمر مفید علامت گذاری ، دوام آن ، دید خوب را در هر زمان از روز و در هر شرایط آب و هوایی تعیین میکند.معیار تعیین کننده برای انتخاب رنگ علائم ، تضاد آن در رابطه با رنگ سطح جاده بود. رنگهای سفید و زرد عمدتا برای خط کشی جاده ها استفاده می شوند ، زیرا به ویژه با سنگ فرشهای خاکستری و سیاه متضاد هستند.

فرایند تولید رنگ عایق حرارتی پلاستیک شامل مراحل مخلوط کردن در دمای اتاق ، یک نرم کننده مایع و یک جزء هسته برای پوشاندن هسته با نرم کننده ، و سپس افزودن ترموپلاستیک به مخلوط مذکور رزین ، رنگدانه و مواد افزودنی که از مجموع (ماسه سیلیس ، کره های شیشه ای ، روان کننده ، آنتی اکسیدان ، عامل ضد قفل کننده و مخلوطی از آنها) انتخاب شده است ، تا یک مخلوط پودری یکنواخت ایجاد کند که به راحتی در حرارت ذوب می شود تا مواد علامت گذاری سریع خشک شود. که به راحتی روی سطح جاده اعمال می شود و دارای مقاومت خوب در برابر ضربه ، چسبندگی ، مقاومت در برابر سرما و مقاومت در برابر سایش است.

افزایش ترافیک جاده ای باعث افزایش تقاضا برای مواد عایق حرارتی پلاستیکی با ضخامت بالا شده است که به جای استفاده از مواد حلال قبلی دارای علامت ترافیک حاوی رزین آلکید ، لاستیک رزین کلرید آلکیدی ، رزین وینیل و غیره به عنوان وسیله نقلیه هستند. این مواد ترموپلاستیک به این دلیل مشخص می شوند که در عرض 2 تا 3 دقیقه خشک می شوند و طول عمر بالایی دارند.

نمایندگی فروش رنگ ترافیک ارزان

نمایندگی فروش رنگ ترافیک ارزان

مجموعه ما نمایندگی فروش رنگ ترافیک ارزان می باشد که توانسته صادرات رنگ خط کشی ترافیک به کشورهای همسایه به خصوص کشورهای عربی و کشورهای حوزه اوراسیا را در دستور کار خود قرار دهد. به دلیل پر تقاضا بودن رنگ خط کشی ترافیکی و البته وجود صنایع تولیدی رنگ ترافیکی با کیفیت در کشور بر آن شدیم که با صادرات این محصول ،بتوانیم زمینه های زمینه درآمد ارزی برای مجموعه صنایع تولیدی و تجار و بازرگانان در این حوزه به وجود بیاوریم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما