تولید انبوه رنگ پلی اورتان روی فلز

رنگ پلی اورتان روی فلز به صورت انبوه تولید می‌شود زیرا علاوه بر آنکه باید نیاز داخلی را برطرف کند باید بتواند پاسخگوی نیاز خارجی باشد زیرا یکی از محصولات صادراتی به حساب می‌آید و در عین حال تولید افزایش پیدا می‌کند کیفیت حفظ خواهد شد تا جایگاه خود را در بازار حفظ کند و بتواند به رقابت با رقیبان بپردازد.

تولید انبوه رنگ پلی اورتان روی فلز

بررسی پوشش رنگ پلی اورتان

بررسی پوشش رنگ پلی اورتان

  • رنگ پلی اورتان یک نوع رنگ براق است و در دسته رنگ های دو جزئی به حساب می آید و بر پایه زرین به پلی اورتان تهیه می‌شود که برای خشک شدن آن زمان بسیار کوتاهی نیاز است.
  • رنگ پلی اورتان صنعتی در برابر اشعه نور خورشید و باران های اسیدی مقاومت بالایی دارد و بدون تغییر باقی خواهد ماند و به همین دلیل بر روی انواع سطوح و پوشش ها به عنوان لایه نهایی مورد استفاده قرار می گیرد که پوشش دهی بسیار بالایی دارد.
  • از لحاظ بررسی پوشش می توان این رنگ را بر سطوح مختلفی به کار برد کاملاً دیوار را یکسان و یکنواخت کرد این رنگ در مدت زمان بسیار کوتاه تا در مکان هایی که درجه حرارت پایین است خشک می شود، که یکی از مزیت های مهم آن است و باعث می‌شود افراد بیشتری از آن استفاده کنند.
  • رنگ های دو جزیی پلی اورتان از ظاهری زیبا و پوشش کامل و چشم نوازی برخوردار است و در برابر سایش و ضربه بسیار مقاومت و استحکام بالا دارد، که اگر به آن ضربه وارد شود به سرعت ترک نمی خورد و جای آن ضربه را بر روی خود نمی گذارد. هم چنین بسیار براق است که باعث انعکاس نور می شود، که همین براقیت آن موجب پوشش بسیار عالی می شود.
  • به دلیل اینکه چسبندگی بسیار خوبی دارد می تواند روی سطوح فلزی از آن استفاده نمود و کاملا سطح مورد نظر را پوشش داد.
  • دارای دو نوع رنگ است شامل، پلی اورتان تک جزیی و رنگ پلی اورتان دو جزیی است که استفاده از رنگ های پلی اورتان مراکز بهداشتی همچون بیمارستان ها و همچنین سطوح فلزی مانند تانکر ها و پل ها کاربرد دارد.
  • استفاده رنگ به عنوان لایه آخر روی پوشش های حفاظتی در ماشین آلات کشاورزی و نرده های آهنی با کیفیت بالا، و همچنین قطعات خودرو با کیفیت بالا بسیار مناسب است.

خرید ارزان رنگ پلی اورتان روی فلز

خرید ارزان رنگ پلی اورتان روی فلز

قیمت رنگ پلی اورتان خارجی بسیار مناسب می باشد، زیرا فروشگاههای اینترنتی معتبر به صورت مستقیم و بدون واسطه محصولات خود را به فروش می‌رساند و به همین دلیل مصرف کننده قیمت تولید را پرداخت خواهد کرد و همچنین از تخفیف نیز بهره می‌برد و محصول در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست او در تمامی نقاط ایران خواهد رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما