تولید عمده رنگ جدول خیابانی

رنگ جدول خیابانی در کارخانه های رنگ ساری تولید و به بازار مصرف عرضه می شود. رنگی که برای رنگ آمیزی جدول های خیابان مورد استفاده قرار می گیرد، رنگ ویژه ای است که در برابر شرایط محیطی و ضربه مقاومت بالایی دارد. رنگ های معمولی دیوار، مناسب این کار نیستند. تولید عمده این نوع رنگ توسط چندین کارخانه مجهز و پیشرفته در کشور انجام می شود. برای رنگ آمیزی جدول خیابان ها نیاز به مقادیر بالای رنگ است که از طریق مراکز تولیدی تامین می گردد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تولید عمده رنگ جدول خیابانی

مدت نگهداری رنگ جدولی

مدت نگهداری رنگ جدولی

حتما رنگ های تاکنون رنگ های متنوع جدول ها و کناره های خیابان را تا کنون دیده اید. این رنگ ها بر پایه آب بوده و نوعی رنگ اکرلیک رزین هستند. رنگ جدول بتنی، گرد و غبار را به خود جذب نمی کند و در شرایط جوی مختلف ثابت بوده و رنگ خود را از دست نمی دهد. رنگ جدولی به سرعت خشک می شوند و پاک شدن آن از روی سطوح دشوار است. این رنگ نه تنها جنبه زیبایی دارد، بلکه از بتن جدول نیز محافظت می کند. و تا سالها بر روی بتن باقی می ماند.

با وجود ایجاد لایه محافظ، امکان خروج گاز دی اکسید کربن تولید شده در بتن را فراهم نموده و سبب پایداری بیشتر آن می شود. این رنگ ماندگاری بالایی دارد. پیش از رنگ زدن باید سطح مورد نظر کاملا تمیز بوده و شوره و آلودگی نداشته باشد. در این صورت پوسته پوسته نمی شود. این رنگ با افزودن آب رقیق می شود بنابراین نگهداری آن در انبار خطرناک نیست.

تینر که حلال دیگر رنگ ها است بخارات سمی تولید می کند که علاوه بر انسان برای محیط زیست نیز خطرناک می باشد. تینر در دمای بالا ممکن است مشتعل شود. رنگ جدولی با قابلیت حل شدن در آب این مشکلات را نخواهد داشت. رنگ را در ظروف در بسته، به گونه ای که هوا امکان عبور نداشته باشد و از رطوبت مصون باشد، باید نگهداری نمود. در این شرایط حتی چندین سال نیز می توان رنگ را انبار کرد. رنگ جدولی نوعی عایق محسوب شده و جدول را از یخ زدگی در زمستان و تاثیر گرمای شدید در تابستان محافظت می کند.

قیمت عمده رنگ جدول

قیمت عمده رنگ جدول

در مراکز توزیع رنگ جدول، انواع رنگ جدول با قیمت و کیفیت های گوناگون عرضه می شود. قیمت هر مدل با توجه به کارایی و برند و نیز وزن محصول، مشخص می شود. برای انجام پروژه های بزرگ نیاز به خرید عمده رنگ است. برای این منظور می توان از طریق دفاتر فروش کارخانه ها و یا مراکز پخش اقدام نمود. مسلم است که خرید به صورت عمده از نظر قیمت مقرون به صرفه بوده و بسیاری از هزینه های جانبی را خواهد کاست. قیمت روز رنگ جدول را می توانید از مراکز فروش جویا شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما