تولید کننده رنگ اپوکسی کف سالن ورزشی

 در اماکن پر ازدحام مانند سالن های ورزشی از پوشش های رنگی مقاوم مانند اپوکسی استفاده می‌کنند. به طوری که با وجود شرایط سایشی مختلف، هیچ گونه آسیبی به آنها وارد نمی شود. این رنگ ها که معمولاً دو جزئی هستند، از دو ترکیب اصلی یعنی پلی آمین و رزین اپوکسی تشکیل شده‌ اند. در ادامه به معرفی تولید کننده رنگ اپوکسی کف سالن ورزشی خواهیم پرداخت.

تولید کننده رنگ اپوکسی کف سالن ورزشی

ویژگی بارز رنگ اپوکسی کف

ویژگی بارز رنگ اپوکسی کف

 برخی از ویژگی های بارز رنگ  اپوکسی کف به شرح زیر می باشد:

این پوشش رنگی پر کاربرد، فاقد بو می باشد. در نتیجه هنگام استفاده از آن در هر نوع فضای بسته ای مشکلی برای کاربران ایجاد نمی کند. علاوه بر این نیازی به حلال هم ندارد. از دیگر ویژگی ها و مشخصات آن، به تنوع رنگی بالا باید اشاره نمود. در نتیجه برای فضاهای مختلف و متناسب با رنگ غالب در آن فضا می توان از هر یک از رنگ های مختلف آن استفاده نمود.

  این پوشش رنگی، بسیار مقاوم می باشد. به همین خاطر نسبت به ضربه، آسیبی پیدا نمی کند. در برابر خوردگی هم مقاومت خوبی از آن دیده می شود. اسید ها قادر به صدمه زدن به ساختار این رنگ صنعتی نمی باشند. در نتیجه در صورتی که در محیط های دیگری مانند محیط های تجاری و  و کارخانه ها از آن استفاده شود، دغدغه ای برای این موضوع وجود ندارد.

علاوه بر این ضخامت های مختلف از این رنگ را می‌توان استفاده نمود. در برخی از مواقع به عنوان عایق آن را به کار می برند. تولید کنندگان رنگهای اپوکسی کف با هدف  جذب الکتریسیته ساکن  این مواد را تولید و عرضه می نمایند. امکان جذب آب در آنها، صفر بوده.

در نتیجه بدون نگرانی می‌ توان آنها را با آب شست. بدون اینکه مشکلی برایشان پیش آید. در مجموع باید عنوان کرد که طول عمر این پوشش رنگی زیبا و پرکاربرد بالا بوده و استفاده از آن موجب صرفه اقتصادی نیز می شود.

قیمت فروش رنگ اپوکسی کف سالن ورزشی

قیمت فروش رنگ اپوکسی کف سالن ورزشی

  قیمت فروش رنگ اپوکسی کف سالن ورزشی به عوامل متعددی وابسته می باشد. شیوه خرید یکی از این عوامل به شمار می‌رود. به طوری که با خرید رنگ اپوکسی به صورت عمده و مستقیم دخالت دلالان حذف شده و قیمتها افت زیادی پیدا می‌ کنند.

البته تخفیفاتی که برای آن‌ها اعمال می شود نیز در کاهش هزینه های خرید نقش مهمی دارد. کارخانه سازنده و برند پوشش رنگی نیز عامل دیگری در تغییر قیمت ها محسوب می شود. نوع بسته بندی هم باید به این موارد اضافه گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما