خرید رنگ اپوکسی کفپوش گرانیتی

یکی از متفاوت ترین رنگ هایی که موجود بوده و از آن به عنوان رنگ کفپوش استفاده به عمل می آورند، رنگ اپوکسی گرانیتی است که می توان آن را با عنوان دیگری مانند «کفپوش بر پایه رزین اپوکسی» معرفی کرد. این رنگ در انواع محیط ها قابل اجرا بوده و نتیجه بصری فوق العاده ای را به وجود آورده و از نظر کیفیتی نیز کاملاً سطوح تضمین شده ای را تحویل خواهد داد. لذا بهترین رنگ اپوکسی که می توانید برای خرید انتخاب کنید، همین گزینه خواهد بود.

خرید رنگ اپوکسی کفپوش گرانیتی

معرفی رنگ اپوکسی گرانیتی مایع

معرفی رنگ اپوکسی گرانیتی مایع

یکی از بهترین رنگ های صنعتی یا ساختمانی که امروزه طیف وسیعی از کاربرد را پیدا کرده، رنگ اپوکسی است که مدل های مختلفی را همچون رنگ اپوکسی گرانیتی مایع در بر گرفته است، این مصحول، حاصل واکنش رزین اپوکساید با سخت کننده پلی آمید بوده و دامنه کاربردی آن هم بسیار وسیع است.

حال اگر بخواهیم به معرفی رنگ اپوکسی گرانیتی مایع بپردازیم، عبارت خواهند بود از:

  1. این مصحول که از ساختاری رقیق برخوردار می باشد، به عنوان رنگ کفپوش قابل اجرا بوده و در انواع محیط ها مانند مکان های تجاری، بهداشتی، مسکونی، رستوران، بیمارستان، پارکینگ، سالن های پذیرایی، سینما و … مورد استفاده واقع می شود که این موضوع نشان از اهمیت و کاربرد بالای آن دارد.
  2. این رنگ که از جنس رزین اپوکسی است، از امکان نظافت و نگهداری راحت برخوردار می باشد.
  3. ضد لغزش بوده و از خواص آنتی باکتریالی نیز بهره برده است.
  4. از رنگ های یکپارچه محسوب شده و فاقد درز و شکاف خواهد بود.
  5. سطحی شیشه ای مانند را ایجاد کرده و از قابلیت اجرای فوری نیز برخوردار است.
  6. متشکل از طرح و رنگ های متنوعی بوده و به عنوان عایق صوتی و رطوبتی نیز می توان روی آن حساب کرد.
  7. علاوه بر این نسبت به سایش و خش نیز مقاومتی عالی را از خود بروز می دهد.

مرکز پخش رنگ اپوکسی کفپوش

مرکز پخش رنگ اپوکسی کفپوش

رنگ اپوکسی کفپوش را می توان جایگزینی بسیار خوب برای انواع کفپوش های سنگ، سرامیک و پی وی سی دانست که علاوه بر رنگ آمیزی سطوح، قابلیت هم تراز شدن با آنها را داراست، این محصول طرح های مختلفی را به همراه داشته و ضخامت آن هم پس از اجرا، بین 1 تا 3 میلیمتر متغیر خواهد بود.
این رنگ که حالا آن را به عنوان کفپوش دکوراتیو نیز مورد استفاده قرار می دهند، جلوه ای زیبا را در انواع فضاها به وجود آورده و از نظر کیفیت و کارایی هم کاملاً مورد تایید است.

لذا با توجه به همه ویژگی ها و تعاریفی که تا کنون از رنگ اپوکسی ارائه شده، می توانید به انتخاب آن مطمئن بوده و در نتیجه بهتر است هرچه سریع تر نسبت به خرید رنگ اپوکسی عالی و درجه یک از طریق بهترین مرکز پخش رنگ مانند این مرکز اقدام کنید و شرایطی استثنایی از خرید را عاید خود سازید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما