خرید مستقیم رنگ روغنی جدولی

رنگ روغنی جدولی بر اساس کاربردی که دارد در انواع مختلفی تولید می شود و دارای سطح کیفی مختلفی است و بر همین اساس امکان خرید رنگ روغنی جدولی برحسب نیاز با توجه به بودجه خود و قیمت انواع آن فراهم شده است.

خرید مستقیم رنگ روغنی جدولی

رنگ روغنی جدولی چگونه تولید می شود؟

رنگ روغنی جدولی چگونه تولید می شود؟

تولید رنگ روغنی جدولی به طرق های مختلفی انجام می شود و میتوان آن ها رو حلال با آب، تینر، نفت، بنزین ساخت و تولید نمود. از این رو عمده ترین دسته بندی های این محصول می توان موارد زیر باشد.

  1. رنگ جدولی اکسیرپرگاس دارای بیشترین کاربرد و طرفدار می باشد
  2. رنگ جدولی آکرلیک (رنگ های آکرلیک در اکثر رنگ آمیزی ها و حتی نقاشی تابلو نیز بسیار پرطرفدار است و حالت شاین و برق خاصی دارد.)
  3. رنگ آلکیدی که متشکل از نوعی پلی استر و اسیدامینه می باشد.

هر یک از این نوع رنگ بر حسب محل مورد استفاده، شرایط آب و هوایی و میزان زمان و همچنین هزینه ی درنظر گرفته شده انتخاب نمود که دارای ویژگی های مخصوص به خود بوده و از نظر کیفیت متفاوت هستند. قیمت تولیدی از عواملی هست که باید در نظر گرفت به همین جهت قبل از خرید استعلام قیمت نمایید.

سرعت خشک شدن، میزان پوشانندگی، قیمت و انعطاف پذیری و غلظت فاکتورهایی هستند که در این محصولات تفاوت دارند به عنوان مثال رنگ آلکیدی که نسبتا غلظت و پوش بالایی دارد برای محیط های آب هوایی با شرایط گرم و خشک همچون جنوب و نواحی مرکز ایران می توان گزینه ی خوبی باشد.

فروش بهترین رنگ روغنی جدولی در بازار

فروش بهترین رنگ روغنی جدولی در بازار

در خرید بهترین رنگ روغنی جدولی در باز باید به فاکتورهای اساسی خرید و کیفیت محصول را مدنظر قرار دارد. از عواملی که بر کیفیت و به طبع آن قیمت انواع رنگ جدولی تاثیر گذار است می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. مقاومت رنگ و دوام آن
  2. مدت زمان خشک شدن آن
  3. تنوع در شمار رنگ ها
  4. میزان پوشش دهی
  5. میزان جذب آلایندگی ( باید رنگی باشد که الودگی و گرد و غبار را کمتر جذب نماید.)
  6. شفافیت و میزان براقیت ( باید رنگی انتخاب شود در هنگام شب نیز قابل دید و مشاهده باشد.)
  7. قیمت تمام شده

از این رو باتوجه به نیاز و فاکتورهای ذکر شده می توان مناسب ترین آن را انتخاب نمود؛ قیمت انواع رنگ انتخابی را می توان به نحوی مقرون به صرفه و با هزینه ای کمتر نسبت دیگر بازارهای محلی می توان در این سایت مشاهده و خرید نمود چرا که در شرایط اقتصادی حال حاضر قیمت تمام شده محصول برای اکثریت مردم از اهمیتی بسیار بالا برخوردار است تا با صرف هزینه ای کمتر محصول باکیفیت تری را نیز در اختیار داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما