سفارش تولید رنگ دوجزئی سرد برای تمام مناطق ایران

امکان سفارش تولید رنگ ترافیکی دوجزئی سرد برای تمام مناطق ایران جزو مهمترین فعالیت ‌های است که امروزه تولید کنندگان این محصولات در اختیار مشتریان و متقاضیان قرار می دهند. با این فرایند تمامی افراد می ‌توانند بر اساس موقعیت و شرایط آب و هوایی منطقه خود در زمینه سفارش این محصول اقدام نمایند. رنگ ترافیکی دوجزئی جزو بهترین رنگ های صنعتی است که بر پایه بهترین رزین ها ی اکریلیک و تیتان ها و ادتیو ها ساخته می شود. و شرکت های بسیار خوبی اقدام به تویلد این رزین ها می کنند که در شکوفائی صنعت رنگ نقش داشته اند.

 

همه چیز درباره رنگ ترافیکی روغنی و رنگ دوجزئی ترموپلاست

همه چیز درباره رنگ ترافیکی روغنی و رنگ دوجزئی ترموپلاست

رنگ ترافیکی روغنی و اکریلیک پایه اب  جزو رنگ های شیمیایی است که برای استفاده در پروژه های راهنمایی و رانندگی با هدف علامت گذاری سطح جداول  و تونل ‌ها مورد استفاده قرار می ‌گیرد. رنگ های روغنی ترافیکی اگر در کنار متضاد خود ( مانند سفید و ابی جدولی  – رنگ سفید و زرد  جدولی –  زرد و مشکی جدولی – رنگ مشکی و سفید جدولی اجرا شوند بازدهی بهتری خواهند داشت.

پارکینگ های شخصی و عمومی و مشخص کردن محل پارک و محل عبور عابران پیاده در اماکن مختلف مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

رنگ های دوجزئی  دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که باعث می شود استفاده از آنها در پروژه های ترافیکی توجیه پذیر باشد و نسبت به دیگر رنگ های ترافیکی  از برتری خوبی از لحاظ ماندگاری  برخوردار هستند. رنگ های ترافیکی دو جزئی  دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد هستند که در این زمینه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این رنگ ها در برابر شرایط جوی مختلف مقاومت بالایی دارند.
  • زمان خشک شدن سریع به خود اختصاص می ‌دهند.
  • دارای قابلیت چسبندگی بالا به سطوح مختلف می باشد.
  • حتما باید در ضخامت های بالای 1.5 میلی متر تا 3 میلی متر اجرا شوند
  • این رنگ های اگه بخوبی اجرا شوند بالای 18 ماه قابل بهر ه برداری هستند .
  • در بعضی از مکانها که تردد کم هست و ضخامت رنگ بالای 3 میلی متر اجرا شده است و اگه از رزین های مرغوب استفاده شده است  می بینیم که ماندگاری بالای سه سال هم تجربه کرده است .

تولید رنگ ترافیکی  در کارخانه و چالش های ان  در در این لینگ مشاهده  و مطالعه کنید .

 

صادرات عمده رنگ ترافیکی دوجزئی سرد امکان پذیر است ؟

صادرات عمده رنگ ترافیکی دوجزئی سرد امکان پذیر است ؟

صادرات رنگ ترافیکی دو جزئی سرد از نظر اقتصادی برای تولید کنندگان این محصول اهمیت بسیار زیادی دارد و می ‌تواند شرایط بسیار ایده آلی را برای تولید بیشتر و افزایش سود دهی این واحد ها ایجاد نماید.

در سال‌ های اخیر استقبال بسیار زیادی از صادرات عمده این محصولات به دیگر کشور ها نشده است. چون اکثر مواد اولیه این محصول به غیر از کربنات و حلال های  روان کننده ( بعض از این اینها در پتروشیمی های ایران تولید میشه )وارداتی از چین و المان هستند. باید به خوبی در سطح بین المللی تبلیغات و برند سازی کرد. در فرآیند صادرات عمده رنگ ترافیکی دو جزئی سرد برند های فعال می توانند این محصول را در حجم های بسیار بیشتری به فروش برسانند و از آن طرف می توانند سود دهی خود را چندین برابر کرده و این محصول را در حجم های بیشتری تولید نمایند.

رنگ ترافیکی دو جزئی سرد جزو بهترین محصولات تولید شده بر پایه مواد اولیه پلیمری است که باعث می شود ماندگاری بسیار بالایی در شرایط مختلف جوی  داشته باشند. قدرت کشسانی بالای این نوع رنگ‌ ها نیز جزو ویژگی‌ های مثبت آنها به شمار می ‌رود. بازار صادرات این محصول در راستای این ویژگی ها نسبت به دیگر محصولات گسترده تر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما