صادرات رنگ جداول ترافیکی

انواع جدول ترافیکی برای این که مسیر حرکت را مشخص کنند به صورت رنگی ارائه می‌شود و برای تهیه این جدول‌ها معمولاً از بهترین انواع رنگ استفاده می شود؛ این رنگ دارای کیفیت منحصر به فرد و صادراتی است و صادرات می تواند وسیله ای برای کسب درآمد بیشتر توسط صادر کنندگان این رنگ باشد.

صادر کنندگان رنگ جداول ترافیکی می توانند از کیفیت بالای این رنگ استفاده نموده و برای کسب درآمد بیشتر در خارج کشور از آن استفاده نمایند به خصوص این که قیمت تهیه آن برای این صادرکنندگان در داخل کشور بسیار ارزان است.

صادرات رنگ جداول ترافیکی

نحوه اجرای رنگ مخصوص جدول

نحوه اجرای رنگ مخصوص جدول

رنگ مخصوص جدول که به رنگ ترافیکی نیز معروف است از جمله رنگ های خاصی است که دوام و ماندگاری آن در مقایسه با انواع رنگ های دیگر بسیار زیاد است؛ برای اجرای این رنگ سطح جدول باید از هر نوع چربی یا آلودگی کاملاً پاک شود و جرم های فیزیکی روی آن حذف گردد.

این جدول باید خیس نباشند و کاملا خشک گردند علاوه بر این رنگ های قدیمی که بر روی آن قرار گرفته اند باید کاملاً پاک شوند و حفره های موجود در جداول با استفاده از سیمان پر گردند؛ برای رنگ آمیزی جداول در طول کم معمولاً از قلم های مخصوص استفاده می‌شود که بیشتر برای باغچه ها و مکان های کوچک مورد استفاده است اما وقتی مسافت طولانی باشد برای رنگ آمیزی از ماشین آلات مخصوص استفاده می گردد و این ماشین‌آلات می‌توانند با روش اسپری و به شیوه ای بسیار مناسب رنگ را با فشار بر روی سطح جدول پاشیده و آن را رنگ نمایند.

این رنگ خاص قابلیت شستشو دارد و از زیبایی خاصی بهره می برد و میزان پوشش دهی آن بسیار عالی است و می توان در حفره های ریز نیز نفوذ کند و زیبایی خاصی به جدول بدهد.

مرکز توزیع رنگ گرم ترافیکی

مرکز توزیع رنگ گرم ترافیکی

از انواع رنگ ترافیکی یا رنگ خط کشی می‌توان به رنگ گرم اشاره کرد که یکی از بهترین انواع رنگ های مورد استفاده برای جداول ترافیکی است؛ این رنگ خاص در رنگ‌های گوناگون توسط مرکز توزیع این محصول با قیمت عالی ارائه می شود و خریداران می توانند نیاز خود را بی واسطه از طریق این مرکز تامین نمایند.

این مرکز انواع مختلف این رنگ را در حجم های کوچک و بزرگ در اختیار دارد و می تواند هر نوع نیاز خریداران به حجم خاصی از آن را به خوبی تامین کند همچنین قیمت رنگ ترافیکی توسط این مرکز پایین نظر گرفته شده است که به خریداران کمک می‌کند تا بتوانند سود بیشتری را در نتیجه صادرات محصولات به دست آورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما