عرضه کننده رنگ ضد جلبک

عرضه کننده رنگ ضد جلبک به صورت مستقیم باعث حذف دلالان و واسطه‌ها شده و در کاهش قیمت نهایی کالا تاثیر به سزایی خواهد داشت. بیشتری مصرف رنگ ضد جلبک در محیط های آبی و استخرها و همچنین نواحی مرطوب می باشد. برای آشنایی با انواع رنگ ضد جلبک و مراکز خرید این نوع رنگ با ما همراه شوید.
عرضه کننده رنگ ضد جلبک

انواع رنگ ضد جلبک کدام است؟

انواع رنگ ضد جلبک کدام است؟

از مسائلی که همواره افراد در مناطق مرطوب مانند استان های شمالی و جنوبی کشور با آن درگیر هستند بحث فرسودگی مصالح ساختمانی و رشد شبه گیاهانی به نام جلبک است که به رنگ سبز بوده و به مرور باعث تخریب رنگ و نمای سازه می شوند البته در مناطق دیگر مانند تهران نیز در استخرها و حوضچه‌ها با این مشکل درگیر بوده و باید از همان ابتدای امر فکری به حال این موضوع کرد…
از راهکارهای مناسب و در عین حال کم هزینه برای رفع این مشکل استفاده از رنگ های ضد جلبک به عنوان پوشش درونی استخرها و محیط های آبی می باشد.
این رنگها انواع مختلفی دارند و به سه نوع کلی نانو، اکریلیک و ضد جلبک طبقه بندی می شوند که البته هر سه از رشد و ایجاد جلبک جلوگیری کرده و در صورت به وجود آمدن نیز به نوعی هستند که مانع از چسبیدن کامل جلبک به خود می شوند و با اندکی فشار آب می توان جلبکها را از آنها جدا کرد.
تفاوت عمده رنگ های ضد جلبک با نوع نانو و اکریلیک در میزان منع رشد جلبک‌ها می باشد به طوری که در صورت استفاده از این نوع رنگها به مدت بیشتری از حضور جلبک‌ها در امان خواهید بود و نیازی به سم پاشی و تعویض زود به زود آب نخواهید بود.

مرکز خرید رنگ ضد جلبک

مرکز خرید رنگ ضد جلبک

در حال حاضر مرکز خرید رنگ های ضد جلبک در حجم‌ها و کیفیت های گوناگون به صورت سطل‌های فلزی یا پلاستیکی، گالنی و در حجم وسیع بشکه ای ارائه می شوند.
این مراکز در استان های بزرگ مانند تهران، اصفهان، تبریز و… به راحتی قابل دسترس هستند اما میزان مسافتی که شما باید تا رسیدن به این مرکزها طی کنید نامشخص بوده و بستگی به محل کار یا زندگی شما دارد بنابراین خرید حضوری و سنتی خیلی به صرفه نخواهد بود.
البته خیلی جای نگرانی نیست چرا که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تجهیز اقصی نقاط کشور به اینترنت کافی است با کمی جست و جو در سایت‌ها به نمایندگی های اصلی و با کیفیت انواع رنگ ضد جلبک دسترسی پیدا کنید و در صورت نیاز با کارشناسان نیز مشورت نمایید تا شما را برای خرید بهتر و متناسب با بودجه و نیازتان راهنمایی کنند.
لازم به ذکر است سعی کنید در هنگام خرید از اعتبار شرکت یا نمایندگی اطمینان حاصل کرده و ترجیحا از سایت های دارای نماد الکترونیک اعتماد که به نوعی دارای ضمانت نامه و گارانتی می باشند اقدام به ثبت سفارش نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما