عمده فروش رنگ روغنی ترافیکی – جدولی

رنگ روغنی ترافیکی از مقاوم ترین و ماندگارترین رنگها می باشد که برای خط کشی و رسم علائم ترافیکی به کار گرفته می شود و در رنگهای متنوعی همچون سفید و زرد و قرمز و … موجود می باشد. این نوع از رنگ مقاومت بسیار زیادی در برابر عوامل مختلف دارد.

در عمده فروشی رنگ روغنی ترافیکی _ جدولی می توان رنگ را در مقدار کلی و جزیی با قیمتی مناسب تهیه کرد. در عمده فروشی رنگ روغنی قیمت ها به صورت عمده می باشد بنابراین مناسب ترین مرجع خرید می باشند.

عمده فروش رنگ روغنی ترافیکی – جدولی

مشخصات مهم رنگ ترافیکی شبرنگ باکیفیت

مشخصات مهم رنگ ترافیکی شبرنگ باکیفیت

رنگ ترافیکی شبرنگ به سبب داشتن ویژگی های خیلی خوبی که دارد امروزه به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرد، این نوع از رنگ دارای درجه کیفیت بالایی می باشد و مقاومت زیادی دارد.

از مشخصه های مهم دیگر رنگ ترافیکی شبرنگ می توان گفت که به دلیل استحکام بالایی که دارند بعد از اجرا شدن در برابر عواملی مانند برف و باران و سرما یا گرمای شدید هرگز دچار آسیب نمی شوند و همچنان کیفیت خود را حفظ می کنند.

درصد چسبندگی این رنگ فوق العاده بالا می باشد و بیشتر در سطوح سیمانی و آسفالت به کار برده می شود که به دلیل ماندگاری طولانی مدتی که دارند از نظر اقتصادی گزینه مناسبی برای استفاده می باشند. رنگ شبرنگ نوعی رنگ صنعتی پرکاربرد می باشد که در هنگام اجرا به هیچ حلالی نیاز ندارد.

در برابر فشارهای سنگین مانند رفت و آمد خودروها به ندرت آسیب می بینند در واقع ترکیب این نوع از رنگ به گونه ای است که مقاومت خود را در برابر عوامل مختلف به خوبی حفظ می کند. رنگ های ترافیکی در انواع مختلف سرد و گرم موجود می باشند که هر کدام مشخصات خود را دارا می باشند.

عوامل موثر در قیمت رنگ روغنی ترافیکی

عوامل موثر در قیمت رنگ روغنی ترافیکی

عوامل متعددی در قیمت رنگ ترافیکی تاثیرگذار می باشند برای مثال می توان گفت که قیمت این رنگها به عواملی چون نوع و درجه کیفیت آن، برند رنگ و نوع مواد اولیه آن بستگی دارد و هر چه که مرغوبیت بالاتری داشته باشد و توسط شرکت های معتبر تولید شده باشد ارزش بیشتری خواهد داشت در حالی که برخی از آنها بر حسب کیفیتی که دارند با قیمتی پایین تر هم به فروش می رسند.

این نوع از رنگ توسط شرکت های فراوانی تولید می شود به همین دلیل به فراوانی در برندهای متنوع در بازار فروش عرضه می شوند لذا کمبودی در بازار فروش آنها احساس نمی شود و همین عامل موجب می شود که با قیمتی مصوب به فروش برسند، می توان با انجام خرید بی واسطه این رنگها را با قیمتی بسیار مناسب تهیه کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما