فروشنده رنگ ترافیکی سه جزئی سرد

رنگ به عنوان یک پوشش دهنده و نشانه گذاری مصرف و کاربرد فراوانی دارد. رنگ ترافیکی سه جزئی برای نشانه گذاری و علامت گذاری در خیابان ها شهری، جاده ها، پیاده رو ها و پارکینگ های سطح شهر استفاده می شود.

فروشنده رنگ ترافیکی با ایجاد سایت اینترنتی و فروش به صورت مجازی این امکان را به مشتریان می دهد تا با کمترین هزینه مرغوب ترین رنگ را تهیه نمایند. 

فروشنده رنگ ترافیکی سه جزئی سرد

مواد تشکیل دهنده رنگ ترافیکی سه جزئی

مواد تشکیل دهنده رنگ ترافیکی سه جزئی

همان گونه که از اسم رنگ ترافیکی سه جزئی پیداست از ترکیب سه ماده ساخته می شود. مواد و متریال ترکیبی در این نوع رنگ ها رزین های اکریلیک، پر اکساید و ماده ای مخصوص به عنوان شتاب دهنده هستند. این رنگ ها به دلیل اینکه در محل های عبور و مرور استفاده می شود باید سریع خشک و به سطح رنگ شده بچسبد. رنگ های ترافیکی این ویژگی ها را دارا می باشند.  رنگ های ترافیکی عموماً سفید رنگ هستند و در مقابل سایش و نور آفتاب از مقاومت و استحکام کافی برخوردارند. بسته بندی این رنگ ها به دلیل حجم بالا مصرف در بشکه فلزی و یا سطل پلاستیکی با ظرفیت بالا صورت می گیرد.      

همان گونه که مستحضرید کوچه، خیابان ها و جاده ها  و بزرگراه ها به عنوان حیاتی ترین شریان های ارتباطی در داخل و بیرون شهر ها می باشند و این باعث می شود تا سازندگان و متولیان جاده ها ایمنی آن را در  اولویت قرار داده و برای حفظ جان افراد و اینکه تصادفات و خطرات در این شریان ها کم شود علائم و نشانه هایی جهت رانندگی و راهنمایی کاربران به کار بگیرند. یکی از این علامت ها گذاری ها به وسیله رنگ های ترافیکی است.

رنگ های ترافیکی به سه دسته رنگ ترافیکی سرد، رنگ ترافیکی گرم و رنگ ترافیکی چند جزئی تقسیم بندی می شوند. رنگ ترافیکی معابر شهری از نوع رنگ ترافیکی سرد است. برای خط کشی معابر شهری مانند خیابان ها که خط های ممتد یا منقطع کشیده می شود، خط کشی پارکینگ های کنار خیابان و غیره از این دست رنگ ها استفاده می شود که خود رنگ سرد در چند نوع متفاوت با ترکیب های مختلف تولید می گردد. 

بازار پخش رنگ ترافیکی معابر شهری

بازار پخش رنگ ترافیکی معابر شهری

این نوع رنگ ها به دلیل کاربری خاصی که دارند مستقیماً از کارخانه تولید رنگ خریداری می گردد یا در نمایندگی های این شرکت ها در شهر های مختلف به فروش می رسد. 

بازار پخش رنگ ترافیکی معابر شهری با ورود به دنیای مجازی و ایجاد فروشگاه اینترنتی این محصول را بدون واسطه به مشتریان و مصرف کنندگان این رنگ عرضه می کند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما