فروشگاه رنگ ترافیک عمده

فروشگاه رنگ ترافیکی این محصول را عمده و در بهترین کیفیت ها ارائه نموده و به دلیل قیمت های مناسبی که دارد خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است، مشتری نیز می تواند این رنگ را تیراژ بالا و در بهترین قیمت ها تهیه کند و به دلیل طیف های متنوع در رنگ های آن از حق انتخاب بالایی برخوردار بوده به علاوه با کاهش هزینه های اولیه سود خوبی را نیز بدست خواهد آورد.

فروشگاه رنگ ترافیک عمده

پارامترهای کیفی رنگ ترافیکی

پارامترهای کیفی رنگ ترافیکی

پارامترهای کیفی رنگ ترافیکی شامل موارد زیر می باشد:

  • رنگ باکیفیت طبق استاندارد در بسته بندی مناسب انبارداری و نگهداری می شود و در اینصورت تا ۱۲ ماه قابلیت نگهداری را دارد که در این مدت رنگ بدور از باد، نور خورشید، بدون رطوبت و با تهویه هوا مناسب نگه داشته می شود.
  • کیفیت سطح آسفالت نیز در کیفیت رنگ اثر گذار است چون اگر آسفالت صاف و بدون ترک و بدون ریزش سنگ باشد رنگ را سال های سال در خود نگه می دارد و اینکه قبل از اجرا نیز باید سطح تمیز باشد.
  • زمان رنگ آمیزی نیز در کیفیت آن اثر گذار است و اگر در زمانی که هوا بدور از باد، باران و کاملا آرام است رنگ باکیفیت اجرا می شود.
  • با توجه به شرایط کاری نیز باید رنگ مناسب انتخاب شود و اینکه رنگ توسط فردی با تجربه و با تجهیزات پیشرفته اجرا شود در کیفیت آن تاثیرگذار خواهد بود.
  • اینکه رنگ تا چه حد دارای قدرت پوشانندگی است و میزان و قدرت مواد فرار آن نیز چه اندازه است.
  • دانه بندی ذرات رنگ و رعایت به اینکه شرکت تولیدی توصیه به چه ترکیبی نموده که با آن بتوان رنگ را رقیق نمود.
  • میزان سختی و چسبندگی رنگ خط کشی آسفالت و مقاومت و انعطاف پذیری آن در برابر آب، خش و سایش نیز در کیفیتش اثر گذار است.

بازار عرضه رنگ ترافیکی

بازار عرضه رنگ ترافیکی

در بازار عرضه و فوش رنگ خط کشی ترافیکی انواع و اقسام این محصول ارائه می شود که کیفیت های بالای آنها مورد توجه مشتریان زیادی قرار گرفته است و قیمت های مناسب آن نیز خریداران زیادی را به این سمت سوق داده است.

رنگ ترافیکی از دوام و قدرت بالایی برخوردار بوده که اشعه خورشید به آن آسیبی وارد نخواهد کرد و به دلیل داشتن قابلیت تنفس بالا به مرور پوسته نمی شود، همچنین به دلیل داشتن رنگدانه ها نور را بازتاب می کند به همین دلیل برای محیط های پر رفت و آمد مناسب می باشد.

رنگ ترافیکی به دلیل ضد آب بودن در برابر بارندگی دچار آسیب نمی شود و به دلیل مقاومت در برابر محیط زیست و تحولات اقلیمی ماندگاری بالایی دارد، همچنین دارای تنوع رنگی بوده و بسته به ترکیبات آن مدل های مختلفی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما