فروش رنگ صنعتی ترموپلاست ترافیکی

رنگ صنعتی ترموپلاست ترافیکی بر پایه رزین های آکرولیک فعال می باشد و عموماً برای استفاده در خط کشی های طولی خیابان ها و کنترل ترافیک استفاده می شود.

فروش رنگ صنعتی ترافیکی از طریق گروه های بازرگانی معتبر و نمایندگی های مجاز امکان پذیر می باشد.

برای فروش این گونه رنگ ها باید به مشخصات آن ها کاملاً واقف باشید و بدانید که رنگ های مناسب و با دوام بالا را ارائه کنید. 

فروش رنگ صنعتی ترموپلاست ترافیکی

بررسی انواع رنگ صنعتی ترافیکی

بررسی انواع رنگ صنعتی ترافیکی

رنگ های ترافیکی برای خط کشی در خیابان ها و جلوگیری از ترافیک و مشکلات ناشی از راه حوادث رانندگی استفاده می شوند این رنگ صنعتی ترموپلاست در انواع گوناگون با توجه به نوع کاربرد و ترکیبات شان به دو دسته رنگ های ترافیکی سرد و رنگ ترافیکی گرم وجود دارد.

رنگ ترافیکی سرد: برای اجرای آن بر روی سطح ها نیاز به دمای بالا ندارد و خود آن به چند دسته تقسیم می شود:

  • رنگ سرد که بر پایه رزین های آکرولیک و همچنین پایه حلالی آب وجود دارد از این رنگ برای خط کشی های جاده های داخل و خارج شهر و خطوط ممتد و منقطع استفاده می ‌کنند.
  • رنگ ترافیکی چند جزئی: این رنگ به وسیله هاردنر پخت می‌ شود و به دلیل واکنش شیمیایی در آن دمای آن افزایش پیدا می کند و از آن برای خط کشی خطوط عابر پیاده و کانال های عبور و مرور و همچنین حاشیه بزرگراه ها استفاده می شود.

رنگ ترافیک گرم: این رنگ به جهت اختلاط و تشکیل فیلم دمای آن تا میزان مشخصی افزایش پیدا می کند و سپس بر روی آسفالت کشیده می شود این رنگ بر پایه رزین های هیدروکربنی می باشد و به شکل پودر است از این رنگ برای آزادراه ها و مسیر های پر حجم استفاده می شود زیرا سرعت خشک شدن آن بالا است و همچنین دارای خواص فیزیکی مکانیکی خوبی می باشد و سرعت چسبندگی آن بالا می باشد. 

مرکز پخش رنگ ترافیکی گرم

مرکز پخش رنگ ترافیکی گرم

با توجه به کاربرد بسیار زیادی که رنگ ترافیکی گرم دارد استفاده از آن در اتوبان ها و مراکز پر تردد لازم و ضروری می باشد.

مرکز پخش رنگ ترافیکی گرم باید این رنگ را در انواع مختلف به صورت عمده و با تناژ های بالا عرضه کند هم باعث کاهش قیمت شود و همین که مشتری به راحتی به این رنگ ها دسترسی داشته باشد.

با خرید از مرکز پخش می توان خرید مطمئن تری داشته باشید و همچنین محصولی که خریداری می ‌کنید دارای گارانتی می باشد.

هدف اصلی مراکز پخش باید ارائه رنگ با کیفیت بالا و قیمت مناسب باشد تا خریداران بتوانند به راحتی محصول مورد نظر خود را تهیه کنند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما