قیمت خرید رنگ سوله با کیفیت

رنگ سوله از رنگ های پرکاربرد صنعتی است که برای رنگ آمیزی سوله های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و این رنگ با کیفیت بسیار عالی و قیمت خرید مناسب توسط فروشنده آن به مشتریان ارائه می گردد تا خریداران از هر جا بتوانند برای آگاه شدن از قیمت رنگ سوله با این فروشنده ارتباط برقرار کنند و از نرخ روز این رنگ در انواع ظرف های بسته بندی آگاه شده و در اسرع وقت این محصول را به دست آورند.

قیمت خرید رنگ سوله با کیفیت

اطلاعاتی درباره رنگ سوله

اطلاعاتی درباره رنگ سوله

رنگ سوله محصولی برای سازه های فولادی موسوم به سوله یا سطوح فلزی دیگر است و جهت پوشش دهی و محافظت از فلز کاربردی بسیار زیادی دارد؛ این محصول ترکیبی از رنگدانه ها و مواد چسبنده حلال بوده که با فرمولاسیون تعریف شده توسط کارخانه سازنده آن ارائه می شود.

در این رنگ امروزه از پرایمرهای مختلفی مانند زینک کرومات اپوکسی استفاده می شود که به قدرت چسبندگی رنگ به سطوح فلزی می افزایند و باعث افزایش مقاومت در رنگ سوله ها می شوند؛ این رنگ تنوع بسیار زیادی دارد و رنگ هایی همچون سبز و آبی بیشترین میزان فروش و کاربرد را در میان رنگ های سوله به خود اختصاص داده اند.

این محصول نوعی اثر ضد خوردگی دارد و دارای پایه رزینی آلکیدی بوده و می تواند سطح فلز را از باران و نور آفتاب کاملاً حفظ کند و یکی از ویژگی های این رنگ این است که اعمال آن بر روی سطوح مختلف نیازی به آماده سازی سطح ندارد و دارای بیشترین میزان چسبندگی است همچنین این رنگ فوق العاده انعطاف پذیر بوده و به دلیل داشتن پرایمر برخلاف انواع رنگ های دیگر نیازی به هیچ نوع آستری ندارد.

رنگ رویه این محصول می‌تواند از نوع آلکیدی براق یا مات باشد که از نظر ظاهر با همدیگر تفاوت زیادی دارند اما هر دو ضد خوردگی می باشند و با قدرت نفوذی که دارند می توانند در کوچکترین درزها و فرورفتگی های سطوح فلزی سوله نفوذ کنند و مانع از نشت آب به درون آن شوند.

مراکز خرید رنگ صنعتی سوله

مراکز خرید رنگ صنعتی سوله

بهترین رنگ صنعتی سوله توسط مراکز خرید این محصول به مشتریان ارائه می شود و کسانی که قصد سفارش رنگ سوله ای را دارند می‌توانند از طریق این مراکز نیاز خود را در حجم های مختلف این رنگ تامین کنند.

ارائه این محصول در انواع آن مانند رنگ درب سوله معمولاً در قوطی های فلزی با حجم های مختلف انجام می شود و به این ترتیب محصولی صادراتی بوده و می توان آن را به راحتی به بازارهای کشورهای مختلف صادر نموده بدون آن که طی حمل و نقل، رنگ آسیبی ببیند.

2

  1. سلام و وقت بخیر … محصولات این شرکت با توجه به تولید در استاندارد های جهانی به خوبی توانایی رقابت با نمونه های خارجی را داراست و با توجه به کیفیت مطلوب بستر ساز صادرات در این حوزه شده … تاجران و دست اندر کاران این بخش می توانند اقدام سرمایه گذاری در معرفی بیشتر این محصول و کسب بازار و سود از راه فروش دلاری بدست بیاورند. تمام تلاش تولید کننده محترم در جهت ارتقا ی بهره وری عوامل و منابع تولید برای در پیش گرفتن استراتژی صرفه جویی در منابع و معطوف به رقابت پذیری کشور در این طبقه بندی از محصولات خواهد شد.

  2. با سلام و وقت بخیر
    رنگ سوله محصولی برای سازه های فولادی موسوم به سوله یا سطوح فلزی دیگر است و جهت پوشش دهی و محافظت از فلز کاربردی بسیار زیادی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما