قیمت رنگ ترافیکی زرد

رنگ ترافیکی از انواع رنگهایی است که برای خط‌کشی خیابان ها، اماکن، معابر و بزرگراه ها و امثالهم از آن استفاده می شود. رنگ ترافیکی دارای رنگ‌های مختلفی است. و رنگ ترافیکی زرد یکی از این انواع است. قیمت رنگ ترافیکی زرد و رنگ‌های دیگر آن بسته به عوامل مختلفی است. از جمله، مقدار رنگ ترافیکی که تصمیم داریم تهیه نماییم. و یا برندی که تحت آن رنگ را تهیه می‌کنیم، و عواملی از این قبیل می‌تواند بر روی قیمت نهایی محصول تاثیر گذار باشد.

قیمت رنگ ترافیکی زرد

انواع روش های اجرای رنگ های ترافیکی

انواع روش های اجرای رنگ های ترافیکی

رنگ ترافیکی دارای انواع مختلفی است. با توجه به نوع رنگ، روش اجرای آن نیز متفاوت است. یکی از انواع رنگهای ترافیکی، رنگ ترافیکی سرد است. اینگونه رنگها به گونه‌ای تولید شده‌اند که، زمانی که به اجرای آن اقدام می‌نمایند، نیاز به زمان طولانی و همچنین گرمای بالایی جهت خشک شدن آن نیست.

و برای اماکن سرد و مرطوب به کار می‌رود. اینگونه رنگ پس از اجرا معمولاً ۶ ماه و یا یک سال دوام دارد. و ماندگاری بالایی نیز دارد. رنگ ترافیکی سرد را می‌توان به صورت دستی و یا ماشین هایی که به خط کشی این گونه رنگ می پردازند انجام داد. رنگ ترافیکی گرم و رنگ ترافیکی چند جزئی نیز از انواع دیگر رنگهای ترافیکی می باشند. که با خصوصیات متفاوت و با روش‌های مختلفی و برای مکان های متفاوتی تولید و اجرا می‌گردند.

رنگهای ترافیکی گرم را معمولاً قبل از اجرا مقداری گرم می نمایند و سپس اجرا می‌کنند. این رنگ ها در بازه زمانی بسیار کوتاهی خشک می‌شوند و معمولاً در اماکن پررفت و آمد و یا مکان های شلوغ که باید به سرعت، رنگ خشک گردد، استفاده می‌شود. رنگهای ترافیکی چند جزئی که معمولاً دو جزئی و رنگ ترافیکی تک جزئی را شامل می شوند، به صورت‌های مختلفی اجرا می‌گردند و هر یک از خصوصیات منحصر به فرد خود را دارند.

مثلاً در رنگهای ترافیکی دو جزئی یک لایه محافظ بر روی رنگ قرار می گیرد و باعث دوام و استحکام بالای رنگ می گردد. و یا در مورد رنگهای ترافیکی تک جزئی که معمولاً در مکان های گرم و خشک اجرا می گردند. یک لایه نازک زده می شود. زیرا، به دلیل وجود حلال در اینگونه رنگ ها نمی توان ضخامت بالایی جهت انجام و اجرای رنگ به کار برد.

فروشنده بهترین رنگ ترافیکی

فروشنده بهترین رنگ ترافیکی

توزیع رنگ ترافیکی و اجرای آن امروزه در مدت زمان کوتاهی و توسط استادان این کار قابل انجام است. خرید این گونه رنگ ها امروزه از طرق مختلف از جمله فروشگاه های حضوری و یا فروشگاه‌های مجازی اینترنتی امکان پذیر است. و می‌توان اینگونه رنگ ها را در انواع مختلف جهت اماکن مختلف درون شهری و برون شهری خریداری و نسبت به اجرای آن اقدام نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما