قیمت عمده رنگ ترافیکی تک جزئی

قیمت عمده رنگ ترافیکی تک جزئی کمتر از قیمت خرده می باشد البته نوع برند، حجم بسته بندی، تغییرات نرخ ارز و قانون عرضه و تقاضا هم روی قیمت تاثیر گذار هستند.

رنگ ترافیکی برای خط کشی و کشیدن علائم ترافیکی در جاده ها، خیابان ها و پارکینگ ها استفاده می شود و با توجه به میزان تردد می توانید از انواع مختلف رنگ های ترافیکی استفاده نمایید.

قیمت عمده رنگ ترافیکی تک جزئی

مراحل آماده سازی سطوح برای اعمال رنگ های ترافیکی

مراحل آماده سازی سطوح برای اعمال رنگ های ترافیکی

مراحل آماده سازی سطوح برای اعمال رنگ های ترافیکی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • ابتدا تمام ترک ها و ناهمواری های موجود روی سطح آسفالت را باید بگیرید.
  • سطح مورد نظر را کاملا خشک کنید چون رطوبت دار بودن آسفالت مانع چسبیدن رنگ می شود.
  • در مرحله سوم سطح مورد نظر را باید تمیز کنید که فاقد از هر گونه کثیفی و خاک باشد برای این منظور می توانید از باد پرفشار استفاده کنید.
  • تمام مواد شیمیایی موجود روی سطح مانند بنزین، روغن و قیر را باید از بین ببرید.
  • برای افزایش چسبندگی رنگ می توانید از پرایمرهای خاصی استفاده کنید در واقع این پرایمر ها باعث می شود ماندگاری رنگ افزایش یابد.
  • در نهایت رنگ آمیزی را به وسیله غلتک ها یا دستگاه های مخصوصی انجام دهید.

تولید کننده رنگ ترافیکی

تولید کننده رنگ ترافیکی

تولید کننده رنگ ترافیکی با استفاده از بهترین مواد اولیه مرغوب و درجه یک و رعایت تمام استاندارد ها سعی می کند محصولی هر چه تمام تری را تولید و روانه بازار ها نماید علاوه بر این انواع مختلف رنگ های ترافیکی موجب شده تولید کننده آن بتواند فروش بالایی را کسب کند که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • رنگ های ترافیکی سرد یا یک جزئی: این نمونه رنگ ها بیشتر در معابر کم تردد و فرعی استفاده می شوند و قیمت کمتری نسبت به رنگ های دو جزئی یا همان رنگ های گرم دارند و طبق استاندارد باید حداقل 50 درصد رنگ بعد از 9 ماه اجرای کار باقی مانده باشد برای خط کشی های پارکینگ های شخصی هم از این نوع رنگ استفاده می کنند.
  • رنگ های ترافیکی گرم یا دو جزئی: برای پروژه های پر تردد که ماندگاری رنگ باید بالا باشد استفاده می شود مانند مجتمع های اداری و تجاری پرتردد، پروژه های بزرگ و خط کشی پارکینگ های عمومی و…. طبق استاندارد باید ماندگاری رنگ بیش از 70 درصد بعد از 18 ماه از اجرای رنگ باشد.

رنگ های ترافیکی در مقابل شرایط جوی مقاومت بالایی دارند و چسبندگی آن ها عالی می باشد و همین ها باعث شده اند خرید رنگ جداول همیشه و در هر شرایطی رونق فراوانی داشته باشد که این به نوبه خودش موجب گردیده مرکز پخش رنگ ترافیکی بازار گرمی داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما