قیمت فروش رنگ ترافیکی اپوکسی جاده

همه ما خط کشی های روی جاده را دیده ایم و از تنوع رنگ آنها آگاه هستیم اما آیا می دانید چه نوع رنگی برای این خط کشی ها مورد استفاده قرار می گیرد و آیا از ویژگی های بهترین رنگ برای کاربرد در این گونه موارد آگاه هستید. آیا از قیمت فروش رنگ ترافیکی اپوکسی جاده اطلاع دارید و می دانید چگونه و از کجا می توان از قیمت این نوع رنگ ترافیکی جاده می توان باخبر شد؟قیمت فروش رنگ ترافیکی اپوکسی جاده

کدام رنگ ترافیکی مناسب جاده است؟

کدام رنگ ترافیکی مناسب جاده است؟

از مهمترین ابزارها برای ایجاد امنیت در جاده ها رنگ های ترافیکی می باشند. از این رنگ ها برای جلوگیری از بروز حوادث رانندگی استفاده می گردد بنابراین رنگ های ترافیکی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

کیفیت این رنگ ها و ماندگاری آنها در سطح جاده از ویژگی ‌های لازمه این رنگ ها می باشد. بهترین انواع رنگ مورد استفاده باید از مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی متعدد همچون یخبندان، گرما و نوسانات دمایی برخوردار باشد. این رنگ باید از قدرت چسبندگی بالایی به آسفالت و بتن برخوردار بوده و در برابر تابش نور خورشید دچار تغییر رنگ نشود.

یکی دیگر از ویژگی ‌های این نوع رنگ ‌ها قابلیت بازتاب نور در شب می باشد که از مهم ترین ویژگی های آنها به شمار می رود. رنگ های مناسب مورد استفاده برای رنگ ترافیکی در دو دسته رنگ های ترافیکی سرد و رنگ های ترافیکی گرم دسته بندی می شوند که هر کدام شامل مجموعه ‌ای از رنگ ها می باشند.

رنگ دو جزئی اپوکسی یکی از متداول ترین و مناسب ترین رنگ های ترافیکی به شمار می‌ رود که از مقاومت بسیار بالایی نسبت به عوامل ذکر شده و رطوبت برخوردار می باشند.

خرید مستقیم رنگ ترافیکی سرد

خرید مستقیم رنگ ترافیکی سرد

رنگ ترافیکی سرد ترموپلاست یکی از انواع مختلف رنگ های ترافیکی خط کشی جاده بوده که به دلیل کیفیت و ماندگاری بالا موارد استفاده زیادی دارد و از جمله بهترین رنگ ها در این زمینه است.

خرید مستقیم رنگ ترافیکی ساده با قیمت مناسب و بدون وجود واسطه ها گزینه مناسبی برای کاربران این نوع رنگ می باشد. 

جهت خرید مستقیم این رنگ می توانید با کارشناس فروش ما ارتباط برقرار نموده و ضمن اطلاع از قیمت روز این رنگ و سایر مشخصات فیزیکی آن سفارش رنگ مورد نظر خود را اعلام کنید.

ما این محصول را طبق سفارش مشتریان و به آدرس اعلام شده توسط آنان در کوتاه ترین زمان ارسال می کنیم و برای کسانی که در مقادیر بالا آن را سفارش می دهند با قیمت ارزان تری ارائه می نماییم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما