مرکز توزیع رنگ لوله های مدفون

افزایش طول عمر لوله های فولادی مدفون در خاک که در پروژه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند، اهمیت زیادی در کاهش هزینه های کلان کشور دارند. برای این منظور از رنگ لوله های مدفون استفاده می کنند که ویژگی های فنی مخصوص به خود را در شرایط محیطی مختلف دارند. آشنایی با مرکز و فروشگاه های توزیع این محصولات می تواند به خرید رنگ های باکیفیت و ارزان قیمت منجر شود.مرکز توزیع رنگ لوله های مدفون

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

انواع رنگ لوله های مدفون

انواع رنگ لوله های مدفون

در صنایع مختلف برای انتقال سیالات عمدتاً از لوله های فلزی در زیر زمین استفاده می کنند. در صنعت نفت و گاز، صنایع فاضلاب، آب شهری و تاسیسات پتروشیمی بکارگیری از این لوله ها در ابعاد مختلف مرسوم است. مدفون بدون لوله ها به علت عدم تابش نور خورشید و وجود رطوبت زیاد، موجب کاهش طول عمر و عملکرد آنها می شود. برای رفع این محدودیت و افزایش قابلیت کاربردی لوله های مدفون از انواع رنگ های شیمیایی استفاده می کنند.

این نوع رنگ ها به عنوان پوشش استاندارد به دو گروه کلی پوشش داخلی و خارجی لوله فلزی دسته بندی می شوند. عمده کاربرد رنگ های برای پوشش خارجی هستند که به صورت مداوم با آلاینده ها و رطوبت در تماس هستند. چند نمونه از انواع رنگ ضد خوردگی مدفون که برای پوشش دهی با قدرت زیاد به کار برده می شوند عبارتند از:

  • رنگ های پلی یورتان بدون حلال
  • رنگ پلی یورتان جامد
  • رنگ اپوکسی تک و دو جزئی

برای بخش داخلی لوله ها نیز از پوشش اپوکسی بدون حلال و رنگ اپوکسی پلی آمید در مقیاس های بسیار گسترده استفاده می کنند. عدم نفوذ آب و جداشدن سطح رنگ بر اثر فشار ناشی از سرعت آب سبب می شود که این رنگ ها بهترین انتخاب برای بخش های داخلی لوله های مدفون باشند.

مرکز عرضه رنگ لوله

مرکز عرضه رنگ لوله

شرکت های متعددی در زمینه تولید و عرضه انواع رنگ لوله مدفون فعالیت دارند اما امکان خرید مستقیم از آنها برای تمامی فعالین امکان پذیر نیست. داشتن اعتبار مالی کافی و فعالیت در سطح کلان و صادراتی دو عامل مهم جهت سفارش بدون واسطه از کارخانجات تولیدی هستند.

با توجه به این محدودیت ها و به دنبال آن نوسان قیمت ها برای خرید چند نمونه از رنگ لوله فلزی، بهره گیری از خدمات غیر حضوری نمایندگان فعال در این حوزه راهکاری مطمئن و ارزان قیمت است. طی سالهای اخیر پخش رنگ ضد خوردگی برای پوشش دهی لوله های مدفون به صورت آنلاین این امکان را در اختیار خریداران به ویژه شرکت های خدماتی در این حوزه داده است تا بتوانند هزینه های جانبی خرید و فروش واسطه ای را حذف کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما