مشخصات ، قیمت ، خرید رنگ سوله استاندارد

رنگ سوله استاندارد از نمونه رنگ های صنعتی بوده که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. به گونه ای که این رنگ به دلیل مشخصات منحصر به فردی که داشته در میان عموم مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد.

با توجه به این که رنگ سوله قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالایی دارد، بنابراین باعث شده تا افراد زیادی تمایل به خرید رنگ سوله استاندارد و استفاده از آن برای مصارف مختلف صنعتی را داشته باشند.

مشخصات ، قیمت ، خرید رنگ سوله استاندارد

همه چیز درباره رنگ اکریلیک سوله

همه چیز درباره رنگ اکریلیک سوله

رنگ اکریلیک سوله از دیگر گونه های رنگ سوله بوده که ساختاری بر پایه رزین آلکید خواهد داشت. در ضمن به دلیل وجود پیگمنت های زینک کرومات و زینک فسفات، این رنگ از ویژگی ضد خوردگی برخوردار می باشد.

از این رو رنگ اکریلیک سوله را به عنوان یک پوشش محافظ بر روی سازه های بیرون از ساختمان می توان استفاده نمود.تا در این راستا سازه ها در مقابل تابش نور خورشید، بارش برف و باران محافظت گردیده و دچار مشکلاتی نظیر پوسیدگی و خوردگی نگردند.

در ضمن برای استفاده از این نوع رنگ، نیازی به زیر سازی و آستر کشی نخواهیم داشت. زیرا در زمان رنگ کردن رنگ سوله با قلم مو تمام نفوذ و خلل و فرج را پر خواهد کرد. هم چنین رنگ سوله از چسبندگی و انعطاف پذیری فوق العاده ای بر روی سطوح برخوردار می باشد.

از سویی دیگر رنگ اکریلیک سوله در محیط های شیمیایی، قلیایی، اسیدی و مرطوب مقاومت خوبی از خود نشان داده و دچار فعل و انفعالات شیمیایی نخواهد شد. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که در زمان استفاده از این رنگ ها باید محیط از تهویه مناسب برخوردار باشد و در گرمای زیاد محیط یا تابش مستقیم نور خورشید، از رنگ سوله استفاده نشود.

نکات مهم در خرید رنگ سوله

نکات مهم در خرید رنگ سوله

در واقع رنگ سوله از دسته رنگ های صنعتی پرطرفداری بوده که به منظور زیبا سازی و محافظت از سطوح استفاده می گردد. از این رو کیفیت این نوع رنگ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

بنابراین در زمان خرید رنگ سوله باید به نکات مهمی که در ادامه مطالب به آن اشاره شده توجه ویژه نمود.

  • در ابتدا برای خرید این محصول باید به بسته بندی این محصول توجه نمود. با گونه ای که باید این رنگ از بسته بندی استانداردی برخوردار باشد تا هوا و رطوبت باعث خشک شدن رنگ نشده باشند.
  • از سویی دیگر بر روی بسته بندی مواردی نظیر مشخصات محصول، علامت استاندارد کالا، تاریخ تولید و تاریخ انقضا هم درج شده باشد.
  • در ضمن رنگ سوله مرغوب باید از غلظت مناسبی برخوردار باشد. به گونه ای که در زمان رنگ کردن با حرکت قلم مو، به راحتی بر روی سطح پخش شده و تمام سطح را به درستی بپوشاند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما