نمایندگی فروش رنگ ترافیکی سرد و گرم مخصوص جاده اسفالتی

ایا به دنبال نمایندگی فروش رنگ ترافیکی هستید ؟ ما دارای انواع رنگ ترافیکی سرد و گرم هستیم که برای خط کشی جاده اسفالتی و بتنی کاربرد دارد لذا طبق شفارش مشتری هر حجمی را قادر به فروش هستیم.بنابراین جای هیچ نگرانی بابت کیفیت و کیمیت رنگ های ترافیکی ما چه در مصارف داخل و چه درحجم صادراتی وجود ندارد.

نمایندگی فروش رنگ ترافیکی

رنگ ترافیکی مخصوص جاده فروش

رنگ ترافیکی مخصوص جاده اسفالتی به عنوان زیر مجموعه ای از زنگ ها و پوشش های صنعتی در  جهان و خود ایران ارزیابی شده است و همانطور که می دانیم رنگ های ترافیکی جزء پوشش های با کاربرد ویژه دسته بندی شده اند و در دهه های گذشته استفاده از رنگ های ترافیکی برای اسفالت در بزرگراهها و جاده هها ثابت بوده ولی افزایش قابل توجه ان در اینده دور از انتظار نیست. ما فروشنده رنگ ترافیکی هستیم و دارای نمایندگی فروش رنگ ترافیکی در اقصی نقاط کشور داریم و انتظار می رود با توجه به این پارامترهها ما بتوانیم به عنوان تامین کتنده بلقوه رنگ خط کشی چه در ایران و چه در کشورهها ی همسایه باشیم برای خرید و فروش رنگ ترافیکی ایمن رنگ تاپ را همراهی کنید.

نمایندگی فروش رنگ ترافیکی

رنگ ترافیکی سرد پایه اب در امریکا

توجه به پارامتر حفظ محیط زیست در کشورهها ی اروپایی و امریکائی به مساله ی جدی تبدیل شده است و ما دارای تجهیزات بلقوه ای در حد انها برای  اجرای رنگ نداریم چرا که استفاده از رنگ ها ی پایه اب اب تاحد زیادی از انتشار حلال های تخریب کننده جلو گیری می کند . به دلیل استفاده از حجم گشترده رنگ  پایه حلال در جهان و انتشار سم و بخار حاصل از انها به جو زمین حجم سنگینی از لایه ازرون تخریب می شود.  در امریکا پوشش های اکریلیک اب پایه به میزان زیادی جایگزین رنگ های پایه حلالی شده اند و 80 درصد بازار مصرف رنگ و پوشش های اب پایه را به خود اختصاص داده اند.ما درسیستم فروش رنگ مخصوص اسفالت ، از رنگ های پایه اب سرد نیز برای فروش داریم و به خریداران ان عرضه می کنیم.

نمایندگی فروش رنگ ترافیکی

استاندارد رنگ ترافیکی

  • رنگ های خط کشی پس از مصرف نباید اثاری از جرم پذیری از خود نشان دهند.
  • در راههای دوطرفه که دارای دو یا سه خط یا بیشتر رفت و برگشت هستند ،و دارای گاردریل نیستند باید از دوخط به صورت دوبل با فاصله 15 سانتی متر تا 60 سانتی متر به صورت (منقطع و ممتد) بر حسب مورد استفاده می شود .
  • رنگ ترافیکی گرم برحسب استاندارد EN1436  موادی عاری از حلال هستند که متشکل از پیوند دهنده رزین ،پیگمنت و فیلر و دانه های شیشه ای
  • عرض خط کشی در زمان بازرسی نباید با مقدار اولیه متفاوت باشد.
  • طول تمام خطوط منقطع و فاصله بین انها می بایست هم اندازه باشد.
  • شکل ظاهری خط کشی انجام شده می بایستی تدابیر لازم اندیشیده شود تا به نگینهای چشم گربه ای (بازتاب )منصوبه در سطح راهها در نتیجه عملیات مربوطه اسیبی وارد نگردد.
  • ضخامت رنگ در طول خط کشی می بایست از یکنواختی کامل بر خوردار بوده و سطحی کاملا صاف داشته باشد.

نمایندگی فروش رنگ ترافیکی

نمایندگی فروش رنگ ترافیکی سرد و گرم اسفالتی

انواع رنگ ترافیکی را از فروشگاه رنگ ترافیکی به صورت اینترنتی خریداری کنید. ما داری نمایندگی فروش رنگ ترافیکی یا خط کشی مخصوص جاده اسفالتی و یابتنی در تمام مناطق ایران هستیم و در این امر حاضر به همکاری با تمام ارگانهای دولتی و خصوصی می باشیم و رنگ های سرد پایه حلالی و پایه ابی و گرم ترموپلاستیک با رزین های تولید داخل و اروپایی و حتی چینی و مواد اولیه ساخت رنگ مانند پیگمنت که اصولا کانادائی و چینی و ترکیه ای نیز به شما فراهم می کنیم.

 

 

 

تماس با ما