اموزش اجرای رنگ کف پوش اپوکسی

سوالی که ممکن است در ابتدای امر به ذهن بیاید این است کف پوش اپوکسی چطور اجرا میشود ؟ما در اینجا اموزش اجرای رنگ کف پوش اپوکسی را شرح میدهیم امید است که اجرا کنندگان کف پوش ها و سایر کابران محترم استفاده لازم راببرند.

اجرای رنگ کف پوش اپوکسی

واکنش شیمیایی اپوکسی

برای اجرا کردن اپوکسی باید موارد زیادی دخیل باشد و در حین  سادگی این کار  باید نکات زیادی را مد نظر قرار دادکه بهترین اجرا را داشت و نتایج مطلوبی حاصل شود .و ماندگاری کف پوش زیاد گردد.واکنش بین هاردنر (سخت کننده)ورزین اپوکسی گرما زا است و این سبب تسریع واکنش میشود و هرچه دمای محیط اجرا زیادتر واکنش سریعتر است. این به ان معنی نیست که هرچه دمای محیط بیشر باشد بهتر  است.معمولا کارخانه های سازنده شرایط مطلوب دمای هوا را  در زمان اجرا بین 15تا35درجه درنظر میگیرند.لذا در زمان اجرا نباید از پنکه استفاده کرد.ورطوبت هوا کمتر از 4درصد باشد.

اجرای رنگ کف پوش اپوکسی

 چه موقع و چگونه کف پوش اپوکسی درست کنیم

باید بعد از 28روز از اجرای کف بتنی، کف پوش اپوکسی درست کنیم و اجرا کنیم.کف پوش باید با پاک کننده های مواد الوده پاک کرد .پاک کننده هایی برای تمام الودگی ها  در بازار موجود است .مانندالکل که برای پاک کردن چربی و یا اسید کلریدریک  پاک کننده رسوبات اهکی و …اگر کف را با اسید شستشو کردید حتما باید بعد از 24 ساعت کف پوش اپوکسی را اجرا کنیم.

اجرای رنگ کف پوش اپوکسی

اماده کردن محل اجرای رنگ کف پوش اپوکسی

احتمالا ممکن است نیاز به کف سابی هم باشیم که دستگاههای کف سابی در بازار وجود دارد که عین جارو برقی خانگی میمانند و در اندازه و ظرفیت بزرگ و کوچک دارند.و بعد از شستشو بوسیله تمیز کننده ها بوسیله مکنده کف یا سشوار صنعتی خشک کرده و در صورت وجود ترک بتونه اپوکسی و پرایمر به کف میریزیم توسط غلتک اپوکسی میکشیم.

اماده کردن کف پیش از شستشو برای اجرای کف پوش اپوکسی

رنگ اپوکسی کف چه ضخامتی اجرا شود بهتر است ؟

بسته به نوع اجرا ممکن است این سوال  پیش بیاید که چه ضخامتی مقرون به صرفه است که اجرا شود؟ در جواب سول باید این نکته را یاد اور شویم که بسته به هزینه و نوع کاربرد کف ضخامت ها فرق می کند و معولا از 12 میلی متر تا 30 میلی متر اجرا می شود و در بعضی مواد اندک بالاتر هم اجرا می شود ولی در سه میلی متر توانائی تحمل بار تا 6 الی 7 تن  را دارد. و این رنگ مقاومت تا بالای 10 سال نیز دارد .  

درصورت نیاز به مطالب بیشتر در باره ی اجرای رنگ کف پوش اپو کسی و قیمت فروش رنگ اپوکسی   ما را در مجموعه ایمن راه تاپ دنبال کنید.

تماس با ما