فروش ویژه رنگ های ترافیکی گرم با رزین اروپایی

هر چند به دلیل تورم و گرانی همه دوست داریم ارزانتر بخریم ولی بیشتر ما نمیدانیم که چه ضرر های متوجه ما می شود اگر بحث کیفیت رنگ های ترافیکی را در نظر بگیریم ،متوجه می شویم که اکثر ما به بحث کیفیت اهمیت نمید هیم  تا کی میخواهیم به این منوال ادامه دهیم? اگر به خیابانهای المان سر بزنید متوجه این جمله می شوید. متاسفانه قوانین بیشتر در کتاب ها بدرد میخورد. ایا شما رنگ ترافیکی گرم  ایرانی اسفاده می کنید یا اروپایی؟ ایا ما نمیتوانیم رنگ با کیفیت اروپایی تولید کنیم؟ ایا چینی ها تکنولوژی ساخت رزین های خوب را ندارند؟

رنگ ترافیکی گرم

رنگ ترافیکی گرم و رزین اروپایی

ساخت رنگ ترافیکی گرم خیلی ساده است. ولی مواد نگهدارنده و حتی به قول ما اشپزش خیلی مهم است.کسی که تولید کننده است می داند چه کارهایی روی ان انجام می دهد . مگرما دررایران نمی توانیم بهترین رنگ ترافیکی یا خط کشی گرم را تولید کنیم؟ مگه چینی ها نمی توانند بهترین رنگ را تولید کنند؟ همه می توانند تولید کنند ولی راستش را بخواهید ، اوپایی ها از ما جلورترند و رزین های بهتری تولید می کنند. ببخشید این جمله را گفتیم ولی ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم.

رنگ ترافیکی گرم
اجرای رنگ ترافیکی گرم در  افغانستان

فروش ویژه رنگ ترافیکی گرم

هزینه ساخت رنگ خط کشی گرم در ایران این روزها به دلبل افزایش قیمت مواد اولیه زیاد شده است. ولی اگر ارزش افزوده ان را در نظر بگیریم اگر قیمت بالایی نسبت به کیفیت و کارائی ان پرداخت شود،ما ضرر نکردیم. به هر حال قیمت یه رنگ ترافیک گرم ترموپلاست در (اسفند 97) می تواند از 15000 تومان تا 33000 تومان متغییر باشد. ما امادگی داریم اجرای رنگ ترافیکی گرم و فروش رنگ های گرم ترافیکی ایران و خارجی برای مشتریان عزیز داشته باشیم.

رنگ ترافیکی گرم

انواع رنگ گرم ترافیکی

  1. رنگ گرم ترافیکی بر اساس رزین الکیدی
  2. رنگ گرم ترافیکی براساس رزین هیدرو کربنی
  3. رنگ گرم براساس رزین اپوکسی

رنگ ترافیکی گرم

کابرد و الزامات و استاندارد رنگ ترافیکی گرم

  • خط کشی محوری ازاد راهها و بزرگراهها و شریانهای اصلی
  • برای خط کشی عرضی و هاشور توصیه نمی شود مگر با ابلاغ  کارفرما  و مشاور
  • براساس استاندارد 3557 و اروپایی 1871 و اشتو M249
  • دمای اختلاز رنگ گرم ترافیکی نباید به بیش از 250 در جه سانتی گراد برسد.
  • رنگ گرم نباید بیش از 6 ساعت گرم شود.
  • رنگ گرم ترافیکی نباید بیش از سه بار گرم و سرد شود.
  • فام رنگ گرم نباید بعد از حرارت به زردی تمایل پیدا کند.
تماس با ما