قیمت فروش رنگ اپوکسی لوله های فولادی

قیمت فروش رنگ اپوکسی لوله های فولادی ارائه شده توسط مجموعه ما به دلیل نرخ ارزان تولیدی آن، توانسته اقبال گسترده مشتریان را به سوی سایت ما روانه کند. رنگ اپوکسی یک پوشش محافظ در برابر فرسایش و خوردگی، افت دما، پوسته پوسته شدن کاتدی، سایش و محیط تهاجمی است‌.شما می توانید برای خرید رنگ لوله زیر خاک به صورت عمده و ارزان از طریق سایت، با همکاران بخش بازرگانی ما در تماس باشید.

قیمت فروش رنگ اپوکسی لوله های فولادی

کاربرد مهم رنگ اپوکسی در لوله های فولادی

کاربرد مهم رنگ اپوکسی در لوله های فولادی

سطوح داخلی و خارجی لوله های فلزی نیاز به محافظت موثر در برابر زنگ زدگی و برق گرفتگی دارند. رنگ اپوکسی به طور گسترده در صنعت مدرن استفاده می شود. رنگ اپوکسی درمانگر سطوح فلزی با ترکیبات پایه اپوکسی است. این ماده دارای ویژگی های مثبت بسیاری است. این رنگ در برابر رطوبت و سوخت های مایع و همچنین محیط های قلیایی و روغنی مقاوم است. علاوه بر این، این گونه رنگ ها با درجه چسبندگی بالا و تحمل مکانیکی و شیمیایی عالی مشخص می شوند.

؟ پوشش رنگ اپوکسی چندین هدف را انجام می دهد:

  • حفاظت از خوردگی خط لوله؛
  • به حداقل رساندن تلفات محصول در حین حمل و نقل؛
  • محافظت از سطح داخلی از رشد بیولوژیکی؛
  • امکان استفاده از لوله های فولادی برای حمل و نقل مواد غذایی.
  • عایق داخلی از تماس بین فلز و مواد منتقل شده جلوگیری می کند که به حفظ کیفیت آنها کمک می کند.

همانطور که قبلا ذکر شد، لایه محافظ از سطح داخلی لوله ها در برابر رشد بیولوژیکی محافظت می کند و طول عمر خط لوله را حداقل دو برابر افزایش می دهد. لوله های فولادی با روکش رنگ‌ اپوکسی، هم در زیر زمین و هم در هوای آزاد گذاشته می شوند و ارتباطات خط لوله را برای اهداف مختلف ایجاد می کنند.

چنین لوله هایی آب (آشامیدنی ، فاضلاب ، دریا) ، سوخت و روان کننده ها ، گاز ، فرآورده های نفتی را حمل می کنند.تفاوت لوله های با پوشش رنگ داخلی اپوکسی با دیگر رنگ ها در وجود یک لایه محافظ پلیمری پیوسته است. سازندگان انتظار دارند که لوله ها برای مدت طولانی در دماهای بین -35 تا +180 درجه کار کنند.لوله های با روکش رنگ اپوکسی دارای مزایای زیر هستند:

  • عمر طولانی.
  • افزایش ظرفیت جریان با کاهش مقاومت هیدرولیکی یک جریان، که با خواص ضد اصطکاک توضیح داده می شود.
  • توانایی مقاومت در برابر جریان های سرگردان، واکنش های شیمیایی، رسوبات،
  • رشد بیولوژیکی.

قیمت رنگ اپوکسی لوله

قیمت رنگ اپوکسی لوله

قیمت رنگ مخازن لوله های مدفون دیگر لوله های فولادی بالای مشتریان به سایت ما از طریق سایت پیشرو قابل استعلام می باشد. خرید و فروش و صادرات انواع رنگ های اپوکسی با توجه به نیاز روز افزون مشتریان آن سوی مرزها به این گونه رنگ ها ، می تواند رونق فراخوری به خود بگیرد.

خرید رنگ اپوکسی به دلیل مقاومت سایشی بالای ان ، بسیار مرسوم است. کیفیت عالی لوله های رنگ شده با این محصول، امکان استفاده از چنین محصولاتی را برای کار در میکرو تونل ها، زیر جاده ها، ساخت و سازهای زیر دریا، حفاری جهت دار فراهم می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما