تولید کننده رنگ ترافیک اکریلیک

تولید کننده رنگ ترافیک اکریلیک از تامین کنندگان مهم در این عرصه است که محصول را در متنوع ترین نمونه ها و رنگ های شکیل ارائه نموده و آن را به صورت مستقیم و عمده در دسترس مشتریان قرار می دهد، خریدار نیز جهت خرید این محصول از حق انتخاب بالایی برخوردار است و می تواند آن را متناسب با نیاز خود در بهترین کیفیت و بسیار باصرفه و رضایت بخش تهیه کند.

تولید کننده رنگ ترافیک اکریلیک

نحوه اجرای رنگ ترافیکی اکریلیک

نحوه اجرای رنگ ترافیکی اکریلیک

جهت اجرای رنگ ترافیکی اکریلیک باید از مساعد بودن آب و هوا اطمینان حاصل نمود و سطح باید از هر نوع گرد، خاک، رطوبت و چربی بدور باشد، بعد از آن باید فضای مورد نظر با چسب هایی با ۵ سانتیمتر عرض معین شود که باید اجزای رنگ به صورت کاملا همگن و یکنواخت مخلوط شود بعد از آن رنگ به صورت دستی یا با ماشین های مخصوص اجرا می شود.

بعد از اینکه اجزای رنگ مخلوط شد باید تا ۲ ساعت اجرا شود و در صورتی که سخت کننده نیز به آن افزوده شد نیز باید تا ۵ دقیقه رنگ را اجرا نمود، بعد از مخلوط اجزا حتی اگر درب ظرف نیز بسته باشد و استفاده نشود باز هم رنگ خشک شده و دیگر قابل استفاده نخواهد بود لذا رنگ پودری رنگ حلال است و با آب مخلوط می شود بنابراین هرگز نمی توان تینر به آن افزود.

رنگ ترافیکی اکریلیک از رنگ خط کشی جاده ها و جداول است که در مدت زمان کمتری خشک می شود و در برابر سایش نیز از مقاومت بالایی برخوردار می باشد، همچنین به دلیل داشتن چسبندگی بالا دارای دوام و پایداری خوبی بوده و در مقابل تحولات آب و هوایی دچار آسیب نخواهد شد.

خرید مستقیم رنگ ترافیکی در اهواز

خرید مستقیم رنگ ترافیکی در اهواز

خرید مستقیم رنگ ترافیکی در اهواز از اهداف بسیاری از مشتریانی است که قصد دارند این محصول را عمده تهیه کنند چون در اینصورت محصول بسیار باصرفه و ارزان به دست مشتری می رسد چون با حذف شدن دلال در این قسمت از بازار سود خوبی نصیب خریدار خواهد شد.

نرخ رنگ خط کشی در بازار نسب به نوع و مدل رنگ متفاوت است که کیفیت، نوسانات بازار و هزینه های تولیدی نیز از عوامل مهم تاثیرگذار در نرخ می باشد، این رنگ از مقاومت بالایی در برابر اسیدها و بازها برخوردار بوده و دوستدار محیط زیست می باشد که به دلیل عایق بودن در برابر آب دچار پوسته نخواهد شد.

رنگ ترافیکی از ترکیبات فرار آلی به مقدار خیلی کمی برخوردار بوده و خطر آتش سوزی در آنها کمتر می باشد که بدلیل نداشتن حلال آلی در مصرف انرژی صرفه جویی می کند، همچنین در آن امکان استفاده از دانه های بزرگتر شیشه ای وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما