خرید عمده رنگ اکریلیک جدولی

رنگ‌ها از جمله ملزوماتی هستند که کاربردهای مختلف دارند یکی از موارد استفاده از آنها در صنعت های مختلف و رنگ کردن دیوارها و یا بطور کلی دکوراسیون خانه است، از این رو رنگ اکریلیک جدولی نیز یکی از ده ها نوع رنگ می باشد که اغلب در رنگ کاری دیوارهای داخلی و خارجی نماهای بتی و جدول ها به کار می رود. از این رو این نیاز بازار باعث شده، تولید کنندگان انواع رنگ را بسته به کاربرد آن تواید کنند، که رنگ جدولی اکریلیک از این قبیل است.

خرید عمده رنگ اکریلیک جدولی

چند کاربرد رنگ اکریلیک

چند کاربرد رنگ اکریلیک

رنگ ها امروزه انواع مختلف و هرکدام از آنها کاربردهای مشخص خود را دارند، اما یکی از جدیدترین رنگ‌ها در صنعت رنگ سازی رنگ سنگ جدول می باشد که کاربردهای مختلف دارد که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم.

رنگ براق اکریلیک ساختمانی: این رنگ در واقع یکی از قدیمی ترین رنگ های موجود در بازار نمی باشد از مشخصه های اصلی این رنگ این است، حلال آن ها آب می باشد ، و براحتی با آب مخلوط می شوند، این نوع رنگ ها بدن بو می باشند، و این یک مزیت بزرگ برای آنان محسوب می‌شود زیرا گازهای منتشر شده از آنها کمتر است و در نتیجه ضررهای زیادی برای سلامت انسان ندارد، اما یکی از مزایای آن آسیب ناپذیری در مقابل رطوبت است که آنها را از رنگ‌های پلاستیک متمایز می کند این رنگ‌ها با استفاده از جلاهای مخصوص رنگ، به صورت براق در می آیند.

رنگ مات اکریلیک سیلیکونی ساختمانی: رنگ های اکریلیک از جدید ترین نوع رنگ ها می باشد، حلال این نوع رنگ نیز مانند رنگ پلاستیک آب است، و برای اینکه از مواد نفتی در تولید آن استفاده نشده یکی از بی ضرر ترین رنگ ها می باشد که در رنگ کردن نمای داخلی و خارجی ساختمان به کار می رود، یکی از مزیت‌های رنگ های اکریلیک سیلیکونی، این است که خیلی سریع خشک می شود و کار با آن را آسان تر می‌کند.

قیمت عمده رنگ اکریلیک جدولی

قیمت عمده رنگ اکریلیک جدولی

امروزه قیمت انواع رنگ جدولی اکریلیک، بسته به نوع کاربرد و نیاز بازار، می تواند متغیر باشد.به عنوان مثال یک مکانی بسته به سلیقه و نیاز، به رنگ براق احتیاج باشد و یا در مکانی دیگر رنگ های مات اکریلیک می تواند کاربرد داشته باشد، که هرکدام با توجه به کاربرد قیمت خاص خودرا دارند، از این رو تولید کنندگان باید در تولیدات خود تمام کاربردهای رنگ ها را در نظر بگیرند.

کاربرد وسیع رنگ اکریلیک باعث شده فروش رنگ ساختمان اکریلیک رو به رونق باشد، این مرکز همواره در تلاش است با فروش مستقیم بهترین رنگ اکریلیک ساختمان درجه یک، با نازل ترین قیمت به صورت عمده و خرده با حذف واسطه ها و دلالان بازار با صرفه جویی در زمان و هزینه های خریدار محترم آن را به فروش برساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما