عرضه رنگ خط کشی خیابان بدون واسطه

نام‌ دیگر رنگ خط کشی خیابان، رنگ ترافیکی می باشد. این دسته از رنگ ها از گروه رنگ های صنعتی می باشند و برای خط کشی خیابان ها و تفکیک جاده ها از یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله قصد داریم اطلاعات کلی در مورد این رنگ ها را برای شما ارائه دهیم.

عرضه رنگ خط کشی خیابان بدون واسطه

با دوام ترین رنگ خط کشی خیابان

با دوام ترین رنگ خط کشی خیابان

رنگ‌ های ترافیکی انواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها دوام مخصوص به خود را دارند. اصولا رنگ هایی که در کشور ایران تولید می شوند از دوام بالایی برخوردار می باشند. این محصول به گونه ای تولید می شود که پس از رفت و آمد بر روی آن تغییری پیدا نمی کند. 

البته بهتر است بدانید که دوام این رنگ ها رابطه ی مستقیمی با حلال رنگ های ترافیکی دارند و اگر حلال آن از کیفیت بالاتری برخوردار باشد دوام این رنگ ها نیز بالاتر می باشد.

ناگفته نماند که اگر تاریخ انقضای این محصول گذشته باشد و شما پس از این تاریخ بخواهید از این محصولات استفاده کنید دوام آنها کاهش پیدا می کند. این رنگ ها به گونه ای می باشند که در شب نیز قابل دید می باشد  و این موضوع به نحوی باعث شده است تصادفات در کشور ما روند کاهشی چشمگیری داشته باشد.

برای خرید رنگ های ترافیکی با کیفیت بالا می توانید به سایت ما مراجعه کنید و از این طریق به راحتی محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهید و سپس آنها را درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت عرضه عمده رنگ خط کشی خیابان

قیمت عرضه عمده رنگ خط کشی خیابان

قیمت عرضه عمده رنگ خط کشی خیابان نسبت به رنگ های بسته بندی شدی کمتر می باشد و دارای تفاوت می باشد. اصولا رنگ ها به صورت عمده از قیمت کمتری برخوردار می باشند. برای تعیین قیمت این محصول موارد زیادی در نظر گرفته می شود که در اینجا به چند مورد از آنها اشاره می کنیم.

  1. کیفیت این رنگ ها
  2. برند تولید کننده
  3. چگونگی تولید و عرضه ی این محصول  
  4. هزینه ی مواد اولیه ی مورد نیاز 
  5. چگونگی خرید و فروش آن 
  6. شرایط اقتصادی و محیطی حاکم بر هر شهر
  7. هزینه ی حمل و بارگیری آن از محل تولید تا محل فروش 
  8. و غیره

البته ناگفته نماند که قیمت گذاری این محصول در سه مرحله ی کلی انجام می گیرد. مرحله ی اول توسط شرکت های تولید کننده ی این محصول تعیین می شود. مرحله ی دوم را شرکت های حمل و نقل با توجه به مسافت پیموده شده تعیین می کنند.

مرحله ی آخر نیز توسط فروشندگان قیمت گذاری شده و به اطلاع خریداران می رسد. برای اطلاع از قیمت هر کیلو رنگ می توانید با پشتیبان های سایت ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما